Mid Season Sale, Bananen en protectie!

• Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 29 januari 2016 · 17:38
    Leute,

Ik heb nog wat spullen thuis liggen die ik niet meer gebruik, en wie weet kan ik er iemand anders blij mee maken!

Verzenden of ophalen, en dat ophalen mag dan in Groningen!

---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Booster Backprotector
    Comfortabel en erg goed instelbaar
    Maat: L, lengte 62cm

Nieuw, geen labels enzo, ik ben zo iemand die dat er meteen af trekt en dan vervolgens bedenkt dat ik er nooit mee ga skiën.

Vraagprijs: T.E.A.B.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Red helm
    Maat L (58/59)
    Stof omtrekje, helm is oud, maar weinig gebruikt, vooral in de kast gelegen. Als niemand hem wil hebben, dan krijgt hij een mooi plekje in de kliko.

Prijs: Verzendkosten ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Surface One Life met Rossignol FKS 18 binding en insane 3 stage rocker!

Binding gemonteerd op 315mm
    Al eens eerder een binding gemonteerd geweest, en heeft ook gaten voor vellen. Gaten zijn kundig gedicht, maar niet mooi afgewerkt. Waarom niet ? Omdat ik vind dat het GOED moet zijn, en niet MOOI.

Heerlijke gekke ski's die in diepe poeder erg makkelijk draaien en op de piste ook nog gaan omdat: Camber en stijf!!

Prijs: T.E.A.B.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor info of interesse ?
    PM of mail naar stevendrenthe (@) gmail . com
    Champagne powder is a champagne problem
  • Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 1 februari 2016 · 12:11
    Backprotector is onderweg naar zn nieuwe baasje, en de helm is ook niet meer beschikbaar!
  • Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 1 februari 2016 · 15:14
    Ik kan het oorspronkelijke bericht niet meer aanpassen, klopt dat ? de EDIT button is weg...

In ieder geval, vraagprijs voor de One Life's is €150,- maar een bod is altijd welkom!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro