Gamaschen gezocht

• Joris66
    Tourist
    Joris66 op 30 januari 2016 路 13:10
    Mijn dochter van 16 wil geen baggy skibroek, dus heeft ze een strakke skibroek gekocht... Nu zoek ik gamaschen voor haar, zoals we die vroeger altijd over onze spijkerbroek droegen ( ja sorry dat deden we nou eenmaal...). Heeft iemand die nog ergens liggen? In de winkels zijn t allemaal high tech wandel- en klim spullen.
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 30 januari 2016 路 15:02
    Modebewust als ze is heeft ze een strakke skibroek gekocht maar dan wel met gamasches gaan rondlopen?馃構
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 30 januari 2016 路 16:25
    Ik neem aan dat dan vorm en kleur ook nog van belang is
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 30 januari 2016 路 16:57
    Je kunt ze ook wel eenvoudiger vinden: http://www.bever.nl/trekmates-gamaschen-sierra-nebad22001... bijvoorbeeld.
    Rex Monte - Amor Nix
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 30 januari 2016 路 18:03
    Je kunt ze ook wel eenvoudiger vinden: http://www.bever.nl/trekmates-gamaschen-sierra-nebad22001... bijvoorbeeld. SneeuwHaas op 30 jan 2016 16:57

Moet je wel ff kijken of je die strapjes onder de voet ook los kunt halen(vaak wel) met sommige skischoenen en bindingen gaat dat niet lekker.
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • GerritA
    Advanced
    GerritA op 30 januari 2016 路 22:10
    Kijk eens in een golfwinkel. Daar heb ik ze wel eens zien liggen.
    And snow it is.....
  • Joris66
    Tourist
    Joris66 op 31 januari 2016 路 18:41
    Thanks allemaal. Tja ze is 16 dus daar ga ik de discussie niet meer mee aan.. 馃槂
    Heb uiteindelijk wat op marktplaats gevonden. Even afwachten of die bandjes onder eraf kunnen.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 31 januari 2016 路 20:09
    Als het niets wordt met Marktplaats heb ik nog nieuwe liggen van Demmenie Sport Amsterdam.

Een setje blauwe en een setje wat in daglicht waarschijnlijk donkergroen of antraciet of zo iets is. Kan ze zelfs de kleur kiezen 馃槈
    Zonder bandjes maar wel ogen voor er bandjes aan te zetten.

Stuur maar een PM als je interesse hebt.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro