accomodatie boeken

• eskimo1973
    Tourist
    eskimo1973 op 30 januari 2016 · 13:40
    Hoi,
    nieuw hier en van plan richting duitsland / oostenrijk te gaan na weekend 6/2.
    De voorkeur gaat naar kleinwalsertal of omgeving.
    Welke sites zijn populair om accomodatie te vinden en tot hoe ver van het werkelijke gebied boeken jullie ?

Zou voor 3 zijn, mezelf en mijn 2 kids.

Thx
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 30 januari 2016 · 23:24
    wij boeken meestal op booking.com en de laatste keer airbnb... en de afstand hangt ook van de omstandigheden en de tijd af, als het sowieso druk is op de weg of er veel sneeuw ligt is zo dichtbij mogelijk wel het meest wenselijke, als de wegen vrij zijn en je gewoon door kan rijden is 50/100km ook geen ramp (ik weet ook niet hoe oud je kinderen zijn en hoe goed die zijn in reizen, dat kan ook nog een factor zijn)
  • evan
    Advanced
    evan op 31 januari 2016 · 15:22
    Ik boek bij voorkeur via lokale sites. In veel gebieden kun je tegenwoordig rechtstreeks boeken op de site van het gebied. Veel voordelige accommodaties worden niet aangeboden op sites als booking.com, maar wel via het lokale toerismebureau. Bovendien kun je ervan uitgaan dat de aanbieders veel minder provisie hoeven af te dragen aan de lokale VVV dan aan bijvoorbeeld booking.com. Je gastvrouw/-heer zal je dus dankbaar zijn als je lokaal boekt. Uit recente ervaring weet ik dat dat in Vorarlberg prima werkt. In het uiterste geval moet je een dag wachten op bevestiging.
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 31 januari 2016 · 15:25
    Als toevoeging op wat evan zegt. Zoeken is handig via airbnb of booking. Je kan als je dan wat gevonden hebt even googlen of je via een andere manier kan boeken, vaak kan dit wel en scheelt je wat geld!
    Riding on the edge!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro