Te Koop : Lawine airbag + 2 goggles

• wesselvanderdonk
    Beginner
    wesselvanderdonk op 31 januari 2016 · 11:21
    *Snowpulse Prorider, inclusief Mammut gaspatroon, werkelijk zo goed als nieuw/ nauwelijks gebruikt. Was 799 mag weg voor 450. (Indien gewenst inclusief gratis wepowder gids) Meer info :
    http://www.snowcountry.nl/snowpulse-15l-prorider.html...

*Scott Broker goggle met all-weather lens. Helemaal nieuw in originele verpakking. Was 139.95 mag weg voor 75.

*Atomic goggle met slecht weer lens. Helemaal nieuw in originele verpakking. Was 89.95 mag weg voor 50.
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 31 januari 2016 · 11:41
    @wesselvanderdonk : ik denk dat er een foutje staat in je announcke : Moet het niet zijn :
    WePowder-gids - werkelijk zo goed als nieuw/ nauwelijks gebruikt. Was 450 mag weg voor 799. (Indien gewenst inclusief gratis Snowpulse Prorider, inclusief Mammut gaspatroon) 😃
    sbs roelz
  • Rene
    Beginner
    Rene op 31 januari 2016 · 12:05
    Ik snap dat je je spullen graag kwijt wilt @wesselvanderdonk , maar 3 topics openen voor dezelfde items lijkt me iets wat teveel van het goede 😉
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • wesselvanderdonk
    Beginner
    wesselvanderdonk op 31 januari 2016 · 14:27
    Ja dat is zeker wat teveel van het goede lol. Ik had eerst in het verkeerde topic gepost en daarna ben ik de mist in gegaan met de foto's! Eigenlijk is het nog steeds niet goed maar een 4e poging doe ik niet meer. 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro