Rene's Mid-Season Sale

• Rene
    Beginner
    Rene op 31 januari 2016 · 16:05
    In navolging tot Chilo's Dikke Sale werden hier dit weekend de kasten ook eens goed uitgedaan en ook hier moest het assortiment maar eens flink uitgedund worden. Toegegeven, zo'n epische post als dat @chilo ze maakt, kan niemand evenaren, maar desondanks nog een dikke sale post zo midden in het seizoen!

Veel van het materiaal is nieuw of minimaal gedragen. Als camera man zijnde kom je op genoeg plekken, maar vaak blijf ik op een veilige afstand draaien terwijl ik de heren @morris en @arjen in mooie actie naar beneden zie denderen. Spullen zijn dus nog in prima staat en uiteraard van de lekkerste merken.

- Alle prijzen zijn wePowder prijzen en staan ook enkel hier te koop.
    - Verzenden is mogelijk voor de gebruikelijke 7,50 , aangetekend via de TNT.
    - Ophalen is ook mogelijk! Tijdens kantoor uren in Rotterdam of in de avond of weekend in de schitterende stad genaamd Eindhoven
    - Bij interesse stuur een PM, maar fijn als je voor andere wePowderaars laat weten dat je interesse hebt 😃

Bij vragen; just ask!

Salomon jas: verkocht
    Salomon broek: verkocht
    Salomon helm: verkocht
    PP broek: verkocht
    PP midlayer: verkocht

Deze mooie Atomic Savor helm, helemaal nieuw en nooit gedragen. Maatje M voor het "gemiddelde" hoofd en wordt geleverd met een draagzak. Ik zou er verder graag meer over willen vertellen, maar typisch een geval ongedragen de kast in gegaan....

Aan de achterkant zit nog een draaiwiel om de helm te verstellen.

Opsommig:
    - Atomic Savor
    - Maat M
    - Nieuwprijs € 90,- , wePowder verkoopprijs € 40,-

Wie maakt me los?!
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • Ellen3
    Advanced
    Ellen3 op 31 januari 2016 · 16:42
    PM voor de Salomon jas
    GirlPowder
  • Rene
    Beginner
    Rene op 31 januari 2016 · 16:48
    Alles op de Atomic helm na staat voorlopig gereserveerd! Mochten er items vrij komen dan post ik het!
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • raoulvos
    Beginner
    raoulvos op 31 januari 2016 · 16:48
    PM voor broek en hoodie
  • Rene
    Beginner
    Rene op 31 januari 2016 · 16:50
    @raoulvos helaas dus al gereserveerd. Stuur me anders een PM met welke broek je eventueel nog wil, mocht de eerste bieder afhaken, sta je als volgende op de lijst 😃
  • chilo
    Tourist
    chilo op 31 januari 2016 · 17:41
    Duimpje!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • DZon1
    Tourist
    DZon1 op 1 februari 2016 · 20:42
    Atomic Helm nog beschikbaar?
  • Rene
    Beginner
    Rene op 1 februari 2016 · 20:54
    @DZon1 yes!
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 3 februari 2016 · 15:12
    Heeft @DZon1 de Atomic helm gekocht?
    Skileraar bruin Jelmer
  • mattiasb
    Tourist
    mattiasb op 3 februari 2016 · 16:36
    @Rene
    PP Broek is verkocht ondertussen?
    Maar ik vermoed dat dit een gevoerde (loft?) broek is?
  • Jespervz
    Beginner
    Jespervz op 3 februari 2016 · 17:05
    Bedenk me net dat die helm helemaal niet bij de rest van m'n outfit past eigenlijk 😋
    Laat maarrrr
    Skileraar bruin Jelmer
  • Rene
    Beginner
    Rene op 3 februari 2016 · 17:29
    Update 3 feb: alles is verkocht op de Atomic helm na, maar heb niets meer gehoord van @DZon1
  • DZon1
    Tourist
    DZon1 op 3 februari 2016 · 17:51
    Sorry voor de late reactie. Ik zie er toch vanaf zie namelijk nu pas dat het een maat M is.
  • Wallcrawler
    Beginner
    Wallcrawler op 8 februari 2016 · 16:10
    PM voor de helm😃
    He set my feet upon a rock!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro