wie donderdag tot en met zaterdag in kleinwalsertal voor poeder??

• Pascalski
    Advanced
    Pascalski op 2 februari 2016 · 17:04
    Nadat mn maatje heeft moeten afzeggen heel veel opties bekeken, een besloten morgen alleen af te reizen naar het kleinwalsertal, Riezlern. Vanaf donderdag op de skies (misschien morgen warm up rondje). Zijn er nog mensen die die kant ook op gaan en aan willen haken of waarbij ik kan aanhaken??

Laat maar weten, zou top zijn!
    Enjoy life with a smile on your face!!
  • tedvd
    Advanced
    tedvd op 2 februari 2016 · 22:34
    Pascal, mijn broer en ik willen morgen (woensdag) gaan rijden en maandag terug. Do-zondag skien dus. Pm me eventjes dan kunnen we nummer uitwisselen en kijken wat we kunnen regelen. Groet Ted
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 3 februari 2016 · 07:02
    Ik zit er over te denken om vrijdag die kant op te rijden. Dan zou ik zaterdag kunnen aansluiten.
  • eskimo1973
    Tourist
    eskimo1973 op 3 februari 2016 · 16:31
    Hoi
    ik ben geheel nieuw hier.. na 30j skien op vast ingeplande periodes kwam ik via een vriend die wepowdered op deze site terecht. De goesting is dus groot om me ook 1 a 2x per jaar flexibel op te stellen op zoek naar poeder.
    Zo kwam ik terecht bij de kleine maar fijne skigebieden waar er nog onverspoorde sneeuw te vinden is enkele dagen na de sneeuwval.
    Ik ga dit weekend (za-ma) voor de eerste keer ook naar oberstdorf/kleinwalsertal. Deze keer met de kids van 8 en 9j. Veel freeriden zal er dus niet inzitten.
    De reden waarom ik hier post is omdat het me veel moeite heeft gekost om nog een betaalbare accommodatie te vinden.
    Hoe zijn jullie te werk gegaan (ik heb hier al een meer generale post over) om hier te boeken. Zitten jullie in kleinwalsertal zelf of toch wat verder af?

Veel poedergenot in elk geval, de webcams zien er veelbelovend uit...

Groeten
    Christophe
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 3 februari 2016 · 17:18

De reden waarom ik hier post is omdat het me veel moeite heeft gekost om nog een betaalbare accommodatie te vinden.
    eskimo1973 op 3 feb 2016 16:31

Met de carnavalsvakantie in het zuiden van Nederland en Duitsland is dit ook wel een erg drukke week
  • eskimo1973
    Tourist
    eskimo1973 op 3 februari 2016 · 20:55

Met de carnavalsvakantie in het zuiden van Nederland en Duitsland is dit ook wel een erg drukke week Snowzone op 3 feb 2016 17:18

Je vergeet België 😃
    Inderdaad , dit lag voor de hand, maar ik wist niet dat die kleine gebiedjes zo gegeerd zijn...enfin,
    daarmee heb ik nog geen antwoord op de vragen.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro