Armada TST 183 dynafit FT12, Mammut Nordwand Pro broek

• vain
    Advanced
    vain op 2 februari 2016 · 22:20
    Te koop een fijne toerset, ik verkoop hem omdat ik wat nieuws gekocht heb en niet verwacht deze nog te gebruiken. Altijd netjes onderhouden, wel gebruikt. Is vers een week terug van onderhoud bij MK.

Inclusief vellen (colltex CT40 mohair) + opbergzak met cheatsheet. 1 week gebruikt.
    Crampons + opbergzakje
    Skiklittenbandje MK
    bindingen gemonteerd op BSL 326, kan nog ongeveer 1 cm kleiner en nog wel wat meer groter.

Vraagprijs 500 all in:

Ook te koop, goretex broek mammut eiger nordwand wat normale gebruikssporen bij de verstevigde onderkant. Lekkere broek, dun en goed te luchten.

Maat is 52, beetje gekke maten bij Mammut maar ik zou zeggen een M die niet baggy valt.

Vraagprijs 125 euro:

Te bezichtigen in Amsterdam, ik verkoop de toerset het liefste in 1 keer. Anders ook een beetje zonde omdat de vellen mooi op maat gesneden zijn, maar over alles valt te praten. Bindingen gaan niet los omdat er eerst alpine bindingen op gestaan hebben.
  • vain
    Advanced
    vain op 3 februari 2016 · 19:16
    Broek is verkocht
  • matthijsdegroot
    Beginner
    matthijsdegroot op 5 februari 2016 · 09:06
    Mooie complete tourset!! Het is dat ik net alles eindelijk compleet heb voor mijn eerste tourtrip maar anders had ik zeker interesse!!
    Je nieuwe signature
  • vain
    Advanced
    vain op 17 februari 2016 · 22:36
    verkocht

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro