Tour/Freeride schoenen

• jgevaert
    Tourist
    jgevaert op 16 februari 2016 · 14:40
    Hallo,

Ik ga samen met een vriend eind maart een winteralpine cursus doen en daar hebben we nog schoenen voor nodig. Maten 26.5, 27.0, 27.5 en 28.0 zouden kunnen passen bij een van ons.
    Het mooiste zou zijn als het shoenen zijn die in zowel een tourskibinding passen als in een normale binding, maar voor een goede prijs zijn we best bereid tourski/freeride specifieke schoenen aan te schaffen.
    Ik hoor graag of iemand een setje schoenen in de aanbieding heeft.

Groetjes,
    Joost
  • neveil
    Beginner
    neveil op 16 februari 2016 · 15:20
    Beste Joost,

Ik heb nog een paar Garmont Radium freeride / tour schoenen te koop staan. Op de schoenen is maat 28/28.5 aangegeven, in werkelijkheid is het eerder 27.5. Ik ski zelf nog met een paar atomic alpineschoenen in maat 27.5 en mijn normale schoenmaat is 43/44 of 10.5.
    Schoenen zijn weinig gebruikt en in zeer goede staat.

Prijs: 100€
  • dennisvanhoek
    Expert
    dennisvanhoek op 16 februari 2016 · 15:32
    Beste Joost,

Ik heb een set scarpa schoenen voor pin/ normale bindingen a 50Euro te koop

http://wepowder.nl/forum/topic/223892

Greetz Dennis
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 februari 2016 · 15:55
    Ik heb een setje Salomon Quest BC 120 met WTR zolen (pin) en losse alpine zolen (alpine) in maat 27.5

Deze mogen voor €175,- (is nog onderhandelbaar) de deur uit. Echter, ik verkoop ze pas als ik andere schoenen heb en die ga ik aankomende maandag passen.

• Jurriaan123
    Expert
    Jurriaan123 op 16 februari 2016 · 16:19
    Ik heb nog een set Salomon Quest Max 130
    http://www.skis.com/Salomon-Quest-Max-130-Ski-Boots-2014/318838P,defau...
    ze zijn bijna nooit gebruikt want ik heb ze net te klein gekocht ze zijn maar 26.5. ze zijn 130 flex en als je er in loopt kan je de walk mode openen en heb je veel bewegings vrijheid. doe een goed bod en ze zijn voor jou.
  • iPow
    Advanced
    iPow op 16 februari 2016 · 21:45
    @AleSki ik heb je een PM gezonden voor de quest BC's

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro