Wie zit waar? 22-2 tm 29-2

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 18 februari 2016 路 07:45
    Met familie? En wil af en toe even vrij ski毛n en ook buiten de piste? 馃槈

Ik zit ook aan mn krokusvakantie vast en ben van plan volgende week wat rond te gaan rijden op zoek naar lekkere sneeuw.
    Laat maar weten waar je zit als je een keertje samen wilt rijden. Misschien valt er wat te combineren.
    Ik heb geen reisschema, dus alles is mogelijk.
  • ronplanken
    Beginner
    ronplanken op 18 februari 2016 路 08:07
    Ik zit deze week in engelberg. Zaterdag en zondag wat heen en weer vliegen. Een tussenstop in parma,italie maar wil donderdag, vrijdag en zaterdag nog ergens Rijden. The family moet ik zondag op schiphol weer halen.dus kan in principe alle kanten op
    Even the silver surfer rocks on pow
  • vanDaal
    Beginner
    vanDaal op 18 februari 2016 路 10:43
    Ik was al op zoek naar een algemeen topic hiervoor.

Zelf zit ik in de week van 5 tot 12 maart in Kleinwalsertal (Oberstdorf, Hirschegg) met familie, maar bij goede sneeuw ga ik er graag even tussenuit!
  • KRovers
    Advanced
    KRovers op 18 februari 2016 路 12:00
    Van 20 t/m 27 februari zit ik in Paradiski / Champagny met mijn vriendin. Die vind het prima als ze mij een dagje mijn gang kan laten gaan.
    Zend een berichtje, dan stuur ik mijn nummer en kunnen we contact opnemen in het gebied...
    Avalensemble!
  • iPow
    Advanced
    iPow op 18 februari 2016 路 16:34
    27/2 t/m 4/3 in S枚lden met familie, dus als er een dagje off piste te combineren is, laat het weten!

Gr. Martin
  • barttoorn2
    Beginner
    barttoorn2 op 18 februari 2016 路 16:42
    Ik zit nunin Huben (otztal) hochgurl paar keer bezocht. Afhankelijk van dumpje dat komt, zou zaterdag al hier zijn... Blijf ik hier, anders wellicht iets meer richting NW nog
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 18 februari 2016 路 20:59
    Volgende week in la rosiere
  • svenk
    Advanced
    svenk op 19 februari 2016 路 09:10
    Vanaf 20/2 in Brandnertal.
    If in doubt, don't go out!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 19 februari 2016 路 09:51
    Dank voor jullie reacties. Dit biedt mogelijkheden. 馃槂
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 februari 2016 路 11:14
    Voorlopig zit ik nog thuis, want het is me wat te warm. 馃槥

Hoe is het in het Brandnertal @svenk?
  • svenk
    Advanced
    svenk op 22 februari 2016 路 18:19
    Zeer warm @Aryen 馃槈

Afgelopen zaterdag regen tot 2400m. Grote spontane natte sneeuw lawine activiteit in alle hellingen steiler dan 40 graden. Groot qua omvang en 'bodemnah'. Onder de 2000m zeer dun sneeuwdek. Go west (of south na t weekend?) zou ik zeggen.
    If in doubt, don't go out!
  • barttoorn2
    Beginner
    barttoorn2 op 22 februari 2016 路 18:49
    Ben naar Chamonix gereden, die Nordstau werd maar uitgesteld en denk dat hij misschien niet eens komt. Hier ook te warm uiteraard, lekker regen buiten nu, hopelijk wordt dat nog sneeuw.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro