naar Alpen met de trein

• laVache
    Beginner
    laVache op 18 februari 2016 路 17:09
    Hallo allemaal,

Ik ben nog student, en beschik nog niet over een eigen auto waarmee ik voor een weekendje naar de Alpen kan gaan. Daarom vroeg ik me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben in met de trein gaan, en hun tips en tricks willen delen. Of is dit concept niet erg haalbaar?
    Ik heb de aflevering van Salomon freeski TV al gezien waarin ze een 'road trip' doen met de glacier express, maar daar heb ik het voor de duidelijkheid dus niet over. Ik heb het over hoe ik vanuit Belgi毛 zo effici毛nt (en liefst goedkoop) mogelijk in de bergen geraak 馃槂

Alvast bedankt voor jullie hulp!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 18 februari 2016 路 17:20
    Dan kun je de Duitse dag kaarten nemen voor 39 Euro per dag.

Hier kun je er meer over vinden.

http://www.bahn.com/i/view/GBR/en/prices/europe/europa-spezial.shtml...

Sommige Oostenrijkse trajecten worden overigens door de DB bedreven.
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 18 februari 2016 路 17:33
    Kijk eens op Transavia want die vliegen redelijk goedkoop naar Innsbruck en Salzburg vanaf Amsterdam en Rotterdam. Hangt eraf welke dag je wilt vliegen maar ik heb vluchten gezien vanaf 29 euro...
  • 49
    Advanced
    49 op 18 februari 2016 路 17:50
    "vanuit Belgi毛 zo effici毛nt (en liefst goedkoop) mogelijk in de bergen"
    misschien is https://www.flixbus.be/ iets?
    montagna bianca, ti amo
  • Bros
    Advanced
    Bros op 18 februari 2016 路 18:40