Help! ABS vraag

• skiester
    Advanced
    skiester op 20 februari 2016 · 11:10
    Mis een domme vraag maar...., ik ben dus al jaren een snowpulse gebruiker, en nu heb ik een ABS voor zoon. Nooit mee gewerkt dus geen idee hoe t werkt. Nu heb ik die trigger erin gestopt, maar ik weet niet hoe je hem er weer afhaalt! En ben nu een beetje bang dat ik dat ding laat ontploffen.

Kan iemand me vertellen hoe je de trigger weer loshaalt zonder de airbag af te laten gaan?

Dank!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • PS
    Advanced
    PS op 20 februari 2016 · 11:17
    @skiester, de trigger schuift in een koperen quickconnect die aan de slang zit. Als je het buitenste koperen hulsje van die quick connect naar achteren (naar boven) trekt dan springt de trigger vanzelf los.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 20 februari 2016 · 11:38
    gelukt! Thnx!!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 20 februari 2016 · 12:29
    @skiester En ik geloof dat je ook nog op z'n tijd iets van olie moet gebruiken om die trigger te kunnen blijven verwijderen. Er zijn vast experts hier die daar meer over kunnen vertellen. @JelleStaleman?
  • skiester
    Advanced
    skiester op 20 februari 2016 · 13:27
    nou het ging heel makkelijk, ik moest alleen even weten dat ik dat ding omhoog moest trekken. nog geen olie nodig dus....
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 20 februari 2016 · 13:36
    Olie is maar af en toe nodig. ik doe het eenmaal per jaar. Als het goed is zit er een klein flesje olie bij, ik doe al 6 jaar met dat flesje
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 20 februari 2016 · 14:37
    Getrouwd zeker?
    Onequiver

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro