Huttentocht stubai met pasen, wie gaat er mee?

• rollie
    Beginner
    rollie op 24 februari 2016 · 22:08
    Helden,

24 tot en met 27 maart willen @Luukie25 en ik een huttentocht met een gids doen. We zijn twee jonge honden met enige ervaring, t idee is dat wij de tocht zelf plannen en de gids (Wolfi Peer) er feedback op geeft en ons begeleidt.

Lijkt het jou nou ook gaaf om een actieve tocht te plannen en doen? We zoeken het liefste nog een á twee personen, qua gezelligheid en kosten ideaal.

Pm Luuk of mij,

Roland
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 24 februari 2016 · 22:18
    Ik ga meeee!! 😃
    Even wat meer informatie: Gidskosten per dag €315 euro. Dan kun je makkelijk uitrekenen hoeveel de kosten zijn als je meegaat. Wij komen donderdag ochtend vroeg aan en gaan dan spreken dan gelijk af met de gids. Vervolgens dus tot en met zondag middag / avond.
    Ski's meenemen vanuit Amsterdam, Delft, Hoofddorp en omgeving zou goed mogelijk zijn en dan kun je met het vliegtuig naar Innsbruck komen. Mocht je ons over weten te halen is zou het misschien lukken in de auto, maar dat moeten we dan eerst even bespreken. Eigen auto en daar die ochtend meeten is natuurlijk ook goed mogelijk. We denken aan 1000 - 1100 hm per dag, dus niet al te heftig. Zoals Roland al aan gaf, willen we zelf graag ook opbouwen naar het zelfstandig plannen en daar dus ook proberen veel mee bezig te zijn met Wolfi. De precieze tocht is nog niet bekendt, maar grote kans dat iig de Franz Senn en Amberger erin zitten. Wellicht richting Winnebachseehütte of de andere kant op. Wat mij betreft zit een Winterraum er ook zeker in, maar ik weet niet hoe de gids daar tegenover staat 😃
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 25 februari 2016 · 04:22
    Cool @Luukie25 mooi plan!!!! Have fun en laat weten hoe het was. Zelf zit ik met pasen ergens anders zonder skies in de zon waarschijnlijk, maar met surfplank kan ik ook uit de voeten.

Grtzzz
    xs2arjan

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro