cellofaans uitverkoop

• cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 25 februari 2016 · 20:06
    Omdat ik binnenkort ga verhuizen heb ik eens goed gekeken naar alle spullen die ik heb. Conclusie: er moet van alles weg.

Daarom, in de aanbieding:

-Lange comp 120 LF skischoenen. Circa 2006, maat 26.5
    Gratis!

Ook gratis:
    -2 paar ex huur ski's. Hebben aan een muur gehangen en daarom zitten er gaten in. Misschien te repareren, maar eigenlijk de moeite niet waard. Misschien zijn de bindingen nog te gebruiken.

Te koop:
    - k2 hellbent 189cm
    Superdikke latten, voor superdikke dagen. Die zijn er de afgelopen jaren niet zo veel geweest tijdens mijn wintersporten, dus zijn ze meestal voor niks meegenomen. Door de vorige eigenaar zijn ze gelukkig wel goed gebruikt. Deze zijn dacht ik uit 2008, iig het full rocker model.
    Vraagprijs inclusief marker griffon bindingen: €120,-
    Leuk detail, de topsheet is glow in the dark.

Ook te koop:
    Fischer Watea 94, 186cm
    gekocht als one ski quiver, maar dat werkt voor geen meter. Te lang en te breed voor mij om een beetje relaxed te kunnen skien, en de dagen dat er genoeg sneeuw ligt om ze uit te laten is het leuker op eerder genoemde waterski's. Model uit 2006 denk ik.
    Vraagprijs inclusief bindingen: €85,-

Burton jas
    lichtblauw, gevoerd, 5000mm waterkolom, maat M.
    gekocht in een opwelling, dat heb je met aanbiedingen. Veel te warme jas voor het weer dat we begin februari hadden. Doe mij maar een ongevoerde jas.
    Mag weg voor €65,- of geruild tegen een felgekleurde (soft)shell maatje M.

Dat is het voor nu. Wie weet wat ik nog tegen kom 😃 Foto's volgen!
  • marco1862
    Advanced
    marco1862 op 26 februari 2016 · 08:25
    Op welke zoollengte staan die Hellbents? En waar te koop?

Groeten, Marco
  • cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 27 februari 2016 · 13:06
    Ik heb zelf schoenen van 317mm. De bindingen kunnen nog wat kleiner en groter worden versteld. Als je schoenmaat veel groter of kleiner is kan ik wel proberen na te meten hoeveel ruimte er is.

Alles is op te halen in Rijswijk, of vanaf over 2 weken in Utrecht.
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 28 februari 2016 · 18:07
    Heb je per toeval foto's van die ski's?
  • cellofaan
    Tourist
    cellofaan op 1 maart 2016 · 10:04
    Hier een foto van de ski's. Ik kan mijn oorspronkelijke bericht helaas niet meer wijzigen.
    De camera van mijn telefoon doet een beetje heftig met de noise vermindering.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro