Solden Ötztal van 5 tot 12 maart

• thaisie
    Beginner
    thaisie op 26 februari 2016 · 11:10
    Ik ben van 5 tot 12 maart in solden met een klein groepje waarvan ik de enige ben met offpiste kennis en gear.

Iemand nog:
    - tips voor routes
    - tips voor gidsen
    (weet dat ik op de pagina gidsen en routes kan vinden maar persoonlijke tips zijn altijd welkom 😃 )

Ik wil als de sneeuw het toelaat wel minimaal 1 dag er op uit trekken met gids. Hiken is geen probleem, heb uitstekende conditie hou van flink afzien (trail/ultra -runnen) het hele jaar door. En qua boarden meer dan 30 weken ervaring en kan goed wegkomen in de meeste omstandigheden, het hoeft voor mij niet te steil te zijn daar haal ik minder plezier uit.

Zijn er toevallig mensen die ook die week er een dag op uit willen trekken met of zonder gids om wat mooie routes te doen.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 26 februari 2016 · 11:17
    @thaisie

Kijk even op de gebiedspagina: http://wepowder.nl/playgrounds/otztal
    Naar beneden scrollen en je vindt heel veel routes. Bijna alles wat je zelf kunt doen staat op deze kaart.

Hier vind je goede gidsen: http://www.freeride-center.at/
    May the powder be with you.
  • florisvisser
    Tourist
    florisvisser op 26 februari 2016 · 13:01
    Wij zitten dezelfde week ook in Solden en gaan waarschijnlijk ook nog 2 dagen met een gids op pad. We hebben wel redelijke offpiste ervaring qua boarden maar minder met de gear.
  • iPow
    Advanced
    iPow op 26 februari 2016 · 15:02
    En mocht er nog iemand komende week zijn (27-2 tm 4-3) laat het even weten!

Groet,
    Martin
  • thaisie
    Beginner
    thaisie op 26 februari 2016 · 16:26
    Thanx @meteomorris had de pagina al gezien. Heb het freeride center gelijk even gemaild.

@florisvisser ik heb ook redelijke offpiste ervaring. Mochten jullie om de kosten te willen drukken een gids willen delen dan hoor ik het graag.

Zo te zien (de lange termijn voorspellingen) blijft het de komende weken aardig sneeuwen. Dus met de sneeuw zit het wel goed.
  • florisvisser
    Tourist
    florisvisser op 28 februari 2016 · 21:51
    @thaisie Je hebt een PB

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro