Throwback Thursday

• sanno
    Tourist
    sanno op 3 maart 2016 路 08:58
    Terug in de tijd dat o.a. 3-eenheid, lawine rugzakken (wel roze hipbags), helmen, korte skies (= alles onder 2 meter), technische kleding, grabs, spin en thermofit schoenen nog niet in waren.
    Maar vooral een groep mensen met een camera die ergens naartoe gaan en plezier hebben om met z'n allen een aantal hellingen te skien.

Van License to Thrill
    Toerisski
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 3 maart 2016 路 11:16
    Mooie beelden! In de tijd dat men nog met langlauflatten in de poeder afdaalde 馃槈
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 3 maart 2016 路 11:43
    Mooi om te zien dat er destijds geen enkele 'normale' bocht bij zat.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Rogier
    Elite
    Rogier op 3 maart 2016 路 12:56
    Wow! technisch zeer goede ski毛rs! En veel van hun landingen vind ik beter dan de 'tail-rocker' landing die we nu veel zien (en waar ik me ook schuldig aan maak 馃槈 ).
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 3 maart 2016 路 18:49
    Oh, de goede oude tijd... Toen je als boarder zowat in je uppie in de poeder stond omdat skie毛rs inderdaad onwijs goed moesten zijn om poeder te moeten rijden... En lijnen in het zicht van de piste (les 2 alpes) pas na twee dagen verspoord waren.... Zucht. Ik zou er een roze heuptasje voor over hebben.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro