Courmayeur

• patrick72
    Beginner
    patrick72 op 3 maart 2016 · 13:40
    Wij zijn voornemens om met 6 man in de periode van 19 Maart tm 25 Maart te gaan freesden onder begeleiding van een gids. Vorig jaar Monta Rosa geweest en jaar daarvoor La Grave. Is Courmayeur aan te bevelen en zo ja, heeft iemand tips voor accommodatie en een gids?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 3 maart 2016 · 14:51
    Zelf niet in Courmayeur geweest, maar wel 3 weken geleden met Chamex op pad geweest (http://www.chamex.com/). Super fijne organisatie in Chamonix die echt als een familie georganiseerd zijn met hart voor de zaak. Ben met Mael Baguet op pad geweest, super toffe gast om mee op pad te zijn. Iemand met passie voor de bergen (van wing-suit-flying, tot klimmen en freeriden). Ze doen zowel Cham als Courmayeur. De mooiste en heftigste lijnen in mijn (toegegeven, nog korte) freeride-carriere gereden. Aanradert!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • patrick72
    Beginner
    patrick72 op 3 maart 2016 · 14:55
    Hey Tim, thanks voor jouw reactie. Ik ga de site even bekijken.
  • FrankvDelden
    Beginner
    FrankvDelden op 3 maart 2016 · 15:02 Follow me on: https://instagram.com/frankvdelden/
  • mark75
    Beginner
    mark75 op 3 maart 2016 · 16:34
    he patrick, als gids zou je ook d.reurings cq zijn neef (naam even kwijt) kunnen proberen. is een nederlander die geen uitdaging uit de weg gaat. als je zijn nummer zoekt graag even een pm.
    Onequiver
  • wesselvanderdonk
    Beginner
    wesselvanderdonk op 3 maart 2016 · 16:51
    Paar weken terug op stap geweest met Gianni, een local....00393474350182. We betaalden 250 voor een hele dag met 2 personen.
  • VinVanTheMan
    Beginner
    VinVanTheMan op 6 maart 2016 · 09:57
    Hey Patrick, zie het bericht van Mark75 en ik ben een keer met die neven op pad geweest. Gaan idd geen uitdaging uit de weg en houden elkaar (en de groep) goed scherp. Je moet alleen wel van een drankje houden, ook daarin gaan ze geen uitdaging uit de weg. Maar zeker aan te raden!
    Powder to the people!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro