Landes na Dutch week val-thorens

• wouterbosch27
    Advanced
    wouterbosch27 op 7 maart 2016 · 14:35
    Dit jaar ga ik na de Dutch week mijn Landes snowboarden volgen. Dan moet ik vanuit val-thorens naar Bruck / kaprun alleen heb ik zelf geen auto. heeft iemand misschien de zelfde plannen die samen wil reizen of adviezen hoe ik het beste kan reizen?
  • evan
    Advanced
    evan op 7 maart 2016 · 15:54
    Bereid je maar voor op een lange reis. Ik ben ooit een keer als skileraar naar de Dutch Week geweest en kan me herinneren dat er toen ook Nederlandse leraren waren uit de omgeving van Kaprun. Misschien kent @Erwin of @Berber iemand die dit jaar gaat en een plek over heeft op de terugweg?

Anders vind je vast wel iemand die je ergens tussen Chambéry en Bazel op een station kan afzetten. Per trein moet het binnen een dag wel lukken. Tussen Zürich en Salzburg is er een vrij snelle en comfortabele rechtstreekse trein en vanuit Genève ben je ook vast niet heel lang onderweg naar Zürich.

Als je geluk hebt komen je plannen enigszins overeen met een rit die op BlaBlaCar wordt aangeboden. Vandaag had je bijvoorbeeld met Elodie Mouthon (http://freerideworldtour.com/riders/elodie-mouthon) kunnen meerijden van Annecy naar Fieberbrunn. 😃
  • skirene
    skirene op 7 maart 2016 · 20:17
    Çheck Rit naar de Sneeuw op Facebook!

Ga je ski- of snowboardopleiding doen? Vind het nml. nog wel chill om even te trainen voor Anwarter ski.... Dus als je zin hebt in een ochtendje of middagje trainen....
  • Berber
    Expert
    Berber op 7 maart 2016 · 22:16
    @wouterbosch27 Ik hou mijn ogen en oren voor je open.. @irenevanleeuwen Ik bied graag training aan .. ski .. in Kaprun .. met 2-3 personen zijn de kosten goed te delen 😉
  • skirene
    skirene op 10 maart 2016 · 20:23
    Ooh dat is leuk! Kom alleen voorlopig niet in Kaprun.... Wellicht komende winter!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro