Zillertal anyone?

• Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 8 maart 2016 · 13:38
    Hi all,

Ik ben deze week eigenlijk op familievakantie maar met de huidige omstandigheden lonkt de poeder toch wel een beetje.

Zijn er meer slachtoffers in de buurt voor wellicht een paar korte bochten door de poeder? Ik heb verder wel alles bij me uiteraard. Ben gestationeerd in konigsleiten.

Let me know!
    Go to heaven, ski like hell!
  • BMT
    Advanced
    BMT op 8 maart 2016 · 15:36
    @Pazz457,
    Wij vertrekken donderdag dus vrijdag/zaterdag/zondag poederen. Zillertal zit in de overweging.

Hoe is de poeder op dit moment, nog genoeg onverspoord?

Groetjes, BMT
  • Jac
    Beginner
    Jac op 8 maart 2016 · 17:02
    Ik ben deze week in Hoghfugen. Naast en tussen de pistes is daar het meeste wel verspoord ondertussen.

Het sneeuwt overigens wel gestaag door, top!
    Het zicht is wel wat minder, hopelijk verbetert dat de komende dagen wanneer het zonnetje wat meer van zichzelf zou laten gaan zien.
  • BMT
    Advanced
    BMT op 8 maart 2016 · 17:20
    @Jac , thanks voor de update! Ik was er al een beetje bang voor het is toch wel een aardig populair gebied.

Geniet ervan!!!
  • pascalvanmanen
    Beginner
    pascalvanmanen op 8 maart 2016 · 18:17
    Hier in Mayrhofen laatste dagen natuurlijk top geweest,
    zoals @jac al zij tussen en naast erg verspoord maar als je goed de kaarten checkt, wat verder weg van de piste zijn nog vele kilometers onbereden of nauwelijks aangeraakt!! 😉
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 9 maart 2016 · 08:55
    Laat maar weten of iemand zin heeft en hoe- en wat!
    I'm off > skieen!
  • Gipfel
    Beginner
    Gipfel op 9 maart 2016 · 09:59
    Vrijdag t.m. zondag in Fugen ... kunnen overal heen. Mayrhofen, Koningsleiten. @Pazz tot wanneer ben jij er?
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 9 maart 2016 · 20:23
    Tot en met maandag in Fügen. Vandaag eerste dag met goed zicht en prachtig weer! Poeder was heerlijk, maar het meeste bereikbare is verspoord in Hochfügen en Hochzillertal. In Fügen echter geen poederstress!
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 10 maart 2016 · 17:20
    Morgen alweer laatste dag en Moet echt met de familie nog even skieen
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 10 maart 2016 · 17:22
    Helft van het bericht valt weg!

Wilde zeggen dat er nog meer dan genoeg te vinden is alleen opletten bij de kammen. Gisteren veel wind geweest en veel triebschneeuw

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro