Te koop Jones Flagship 168W

• RFKANGOO
    Beginner
    RFKANGOO op 9 maart 2016 · 21:08
    Te koop!!!

Jones Flagship 168w in zeer goede staat.

November 2014 gekocht. Nog geen 10 dagen op geboard. Reden verkoop: Ik wil een meer piste georiënteerd board.
    Base is steengeslepen. Kanten enkel met de hand geslepen en staat goed in de wax. De donkere plekken in de base is van de graphite wax. Na een keer gewone wax erop zal dit vrijwel weg zijn.

Vp. 325 euro.

Ter info. Als ie voor pasen nog niet verkocht is en ik nog geen nieuw board heb ga ik er nog een weekendje mee op vakantie.

• p.vlam3182
    Beginner
    p.vlam3182 op 9 maart 2016 · 22:09
    verkocht, zie pb
  • RFKANGOO
    Beginner
    RFKANGOO op 9 maart 2016 · 23:04
    O.v.b. verkocht. 😉
  • RFKANGOO
    Beginner
    RFKANGOO op 11 maart 2016 · 17:30
    Slotje. Board is verkocht.
    Veel plezier ermee @p.vlam3182
  • koenta
    Beginner
    koenta op 11 maart 2016 · 20:07
    meer piste georiënteerd???
    heb 'm zelf ook en ik ram 'm carvend met > 80 per uur de piste af...en in de poeder is 'ie ook heerlijk!!!!
  • p.vlam3182
    Beginner
    p.vlam3182 op 11 maart 2016 · 20:54
    mijn ervaringen komen nog. Ik ben nu de trotse bezitter!
  • RFKANGOO
    Beginner
    RFKANGOO op 12 maart 2016 · 06:52
    meer piste georiënteerd???
    heb 'm zelf ook en ik ram 'm carvend met > 80 per uur de piste af...en in de poeder is 'ie ook heerlijk!!!! koenta op 11 mrt 2016 20:07

Poeder rijden doe ik zelden. En er zijn zat boards die dan toch lekkerder rijden op de piste. Met 80 een carvebocht maken lukt me ook wel op mijn 157 freestyle dus daar hoef ik het niet voor te doen. Wil weer terug naar full camber boards. Heb er afgelopen jaar al een paar getest en die bevallen mij een stuk beter.

Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde en zijn er genoeg mensen die heel tevreden zijn met een Flagship. Ik had er gewoon geen klik mee.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro