@PeppieH Veel dank voor de snelle reactie! Eerlijk gezegd weet ik niet zeker of het los komen van de rail ook echt het probleem is. Het probleem is dat de binding terwijl hij correct qua maat is afgesteld, naar achteren schuift zodra ik er in stap. Het is alsof of hij naar tour modus schuift. Ik zal anders even een filmpje maken vanavond waar ik het precies op kan laten zien. De verstelschroef stond zoals de manual van Marker het voorschrijft 'flush' gedraaid met de plastic rand in de binding. Hij zou dus correct qua maat moeten staan.
Dit is hoe het probleem voor het eerst voorkwam:
Na al een goede paar uur in de poeder gereden te hebben zonder enig probleem. Kwam na een drop van circa 2m mijn hiel los. In eerste instantie merkte ik niks, maar nadat ik gestopt was en weer door skiede leek het alsof de binding naar tour modus was gegaan. Gelijk alles gecheckt en de binding stond qua maat nog gelijk aan de andere binding en ook op ski mode. Toen met een losse hiel naar de lift geskied en daar de hak eraf gedraaid. Kon toen geen afgebroken onderdelen herkennen. Heb de hak opnieuw erin geschroefd, maar het probleem bleef zich voordoen. Toen gelijk de gondel gepakt en niet meer op geskied.
Mijn dealer zit in Zwitserland. Kan ik het onderdeel direct naar TCK sturen? Ik vertrek over ruim een week weer richting de alpen. Het zou heel fijn zijn als de bindingen dan weer goed zijn. 😃
Is het een idee om via de mail verder te praten?
Veel dank alvast voor de hulp!
@evan Ben daar al langs geweest 😉