martijnuiterwijk op 17 maart 2016 路 10:36
Goedemorgen allemaal.
Na een tijdje rondneuzen op wepowder, besloten om maar eens in te loggen en een sprong in het diepe te wagen.
Ik ben Martijn, 25 jaar en kom uit het zuiden des lands ( omgeving Sittard Maastricht).
In mijn vrije tijd zit ik met regelmaat in de diepvries in Snowworld Landgraaf, Of met mn vrienden in de kroeg n pintje pakken.
Tevens ren ik op vrijdag avond bij een scoutingvereniging rond als begeleider bij een groep jongens van 15 tmt 18
Ooit begonnen op een snowboard in snowworld en sinds 3 jaar op ski's.
Ieder jaar braaf in Januari in de auto en richting Kaprun / Zell am See. Maar ook dat gaat na een paar jaar een beetje vervelen.
Dus afgelopen wintersport besloten om een stapje verder te gaan en mijn eerste ''tourtocht'' gemaakt met een gids (Markus Brundl, prima kerel overigens) naar ''Sonnblick'' in Utendorf.
Uiteraard braaf van te voren een lawinepieper schep sonde en airbag aangeschaft ( duijvenstijn deed alles met 60% korting weg en dat is verdomd leuk winkelen)
Maargoed, ben er achter gekomen dat het toch wel heel sjiek is om lekker naar boven te lopen en dan naar onder te skiien.
Moet eerlijk toegeven, was de eerste echte keer ''offpiste'' dus de afdaling ging niet heel soepeltjes.
Ik ben voornemens om dit vaker te gaan doen alleen een issue.
Mijn wintersport maatjes vinden dit allemaal 3x niks en gaan liever naar een rennstrecken om zo hard als kan naar onder te knallen.
Moraal van het verhaal ik ben maar alleen, dus dan blijft het maar bij een dagje met een gids. Ik hoop dus om hier wat vrienden te maken en mensen te leren kennen, met als doel iemand of meerdere te vinden om mee te gaan touren en op pad te gaan in de sneeuw. En belangrijker, mensen van wie ik kan leren.
Immers je kan cursusen volgen, alles aanschaffen, maar in the end, in je eentje op pad is nooit leuk.
Heel verhaal, Mochten jullie meer van mij willen weten, Just ask
Groet,
Martijn
was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven