Karakoram Carbon

• robbert
    Advanced
    robbert op 17 maart 2016 · 14:06
    Voor de splitters onder ons, te koop gebruikte Karakoram carbon binding. Twee seizoenen intensief gebruikt, werkt nog prima. Net nieuwe straps van dit seizoen gemonteerd. Verkoop de binding omdat ik vorige week de Plum binding in de shop zag en moest kopen. De Plum binding kan ik beter afstellen en geeft super support in de hiel cup, dus kan de Karakoram eruit. Ik heb schoenmaat MP 26,5 van Burton, dat is de kleinste die in deze binding past.

Binding komt met een stijghulp (ook nodig voor hiel lock), loopmechanisme, crampons en wat oude straps (zie foto).

Ophalen in CH of laten versturen kosten voor koper.
    Bieden maar, hoop dat iemand er nog een paar seiszoenen van kan genieten

Groeten Robbert

• DaanSchillemans
    Advanced
    DaanSchillemans op 17 maart 2016 · 14:48
    Begrijp ik goed dat je schoenmaat 41,5 hebt? Ik heb maat 42 dus dat moet dan goed passen. Zo ja dan bied ik €300
  • DaanSchillemans
    Advanced
    DaanSchillemans op 20 maart 2016 · 10:37
    Ik trek mijn bod in. Ik ben inmiddels voorzien!
  • Mars
    Tourist
    Mars op 20 maart 2016 · 11:37
    @robbert ik had je laatst een berichtje over de maat gestuurd, maar niets meer op gehoord.

Als het maat L is neem ik het bod van DaanSchillemans wel over.
  • robbert
    Advanced
    robbert op 22 maart 2016 · 08:44
    @DaanSchillemans Goed dat je al voorzien bent, happy splitting.

@Mars Over de maat. Die weet ik niet precies, aangezien het er niet op staat. Waarschijnlijk een M aangezien maat 41,5 (US 8,5) de kleinste maat is die past. Volgens mij is schoenmaat 42,5 de perfecte fit voor deze binding (afhankelijk van merk schoen)

300 Euro prima prijs, komen dan nog wel de verzendkosten bij. Ophalen mag ook in CH
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 22 maart 2016 · 09:58
    Ik heb zelf de Split30 in medium en ze ingesteld voor grotere boots. Gaat prima met mijn maat 45/46 en compacte schoenen (destijds Salomon F22, nu Burton Ion). Bij groter vallende boots en grotere maten ff passen. Als je boot te groot is, steekt de neus ervan teveel uit tov. het pivot point.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 22 maart 2016 · 12:04
    Ik heb zelf de Split30 in medium en ze ingesteld voor grotere boots. Gaat prima met mijn maat 45/46 en compacte schoenen (destijds Salomon F22, nu Burton Ion). Bij groter vallende boots en grotere maten ff passen. Als je boot te groot is, steekt de neus ervan teveel uit tov. het pivot point. Erwin op 22 mrt 2016 09:58

Thnx. Ik heb Ion maat 44 en ze passen precies in de bindingen hier.
    De Spark Summit in maat 45 past ook precies. Het pivot point is verstelbaar en zou voor de Sparks op de grootste lengte moeten. Maar er zitten al risers op het board.

De maat vlgs Karakoram is Large (US 11.5-13) Medium (US 8.5-11) Small (US 6-8)
    Er staat een L op de doos. Maar ik krijg het vermoeden dat de aanduiding op de doos niet klopt en ze toch Medium zijn.

@Robbert de foto's met de maten zijn gestuurd. Ik ben benieuwd.
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 22 maart 2016 · 12:20
    PM! Moet met mijn maat 44, 32 Jones' wel lukken zoals ik het lees toch?
    Maar waarschijnlijk passen ze bij @mars wel. Mocht hij ze niet willen houd ik me aanbevolen.
    Riding on the edge!
  • robbert
    Advanced
    robbert op 22 maart 2016 · 16:20
    @Erwin thanks voor de info handig
    @Mars jij was het eerst, maat lijkt te kloppen dus je bent de gelukkige
    @AlexanderHurk sorry net te laat

Misschien hier op WP nog iemand die vanuit CH naar NL gaat in de aankomende paar dagen?
  • AlexanderHurk
    Beginner
    AlexanderHurk op 22 maart 2016 · 17:35
    Jammer! Ga ik rustig verder zoeken naar een goeie deal!😃 moet lukken met einde van het seizoen in zicht!
    Riding on the edge!
  • Teze
    Tourist
    Teze op 22 maart 2016 · 20:05
    @robbert

Ik vertrek vrijdag naar België. Mss ga ik dagje naar Nederland (regio Breda)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro