White ink, een ander perspectief op poedersneeuw!

White ink, een ander perspectief op poedersneeuw!

Wow, sommige beelden behoeven geen introductie. De jongens van Versus hadden me al ‘gewaarschuwd’ dat dit filmpje er aan zat te komen. Fantastische beelden geschoten in Hardangervidda, Noorwegen. En nu kriebelt het in mijn hoofd. Moeten we niet een keer met z’n allen die kant op? Wie zegt er ja?

Zit en geniet!

meteomorris

Reacties

Gevorderd
aroelfzemaAuteur18 maart 2016 · 20:38

Super vet dit!Het nieuwe poederen!

Expert
ieismAuteur18 maart 2016 · 20:48

Ja

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
RoodbaardAuteur18 maart 2016 · 21:26

No Wind No FUN !

AL
Expert
Freerider JobAuteur18 maart 2016 · 23:01

Als kitesurfer zie ik dit ook wel heel graag : ) Mooie beelden!

Toerist
AnoniemAuteur19 maart 2016 · 11:29

Voor wie mee wil, volgend jaar gaan we weer een trip maken en worden er ook lessen aangeboden voor snowkite rookies. Het snowkiten is vrij makkelijk te leren zeker als je al board of ski ervaring hebt.
Als je een beetje aanleg hebt en je hebt de kite snel onder controle, kun je na een paar dagen oefenen al mee op dagtochten door het gebied om daar de perfecte plekjes te zoeken om naar beneden te knallen en vervolgens weer omhoog te kiten.
Voor meer info zie: http://www.versusshop.nl/blog/snowkitetrip-noorwegen-2017

Gevorderd
Robert1968Auteur19 maart 2016 · 13:00

WAT LEKKER:!
beelden samen met de muziek vind ik geweldig. Ik ben snowboarder en ik heb een kite :):):)

Snowboarder 🤙
Gevorderd
PoedertijnAuteur19 maart 2016 · 13:51

Supertof!

@@Alos Noorwegen en geen wind? Die combi kende ik nog niet ;-) En met een stukje touren kan je natuurlijk ook nog altijd je eigen fun creëren.

My drug is white powder. Deep, white powder.
Toerist
The_OAuteur19 maart 2016 · 19:19

Mooie beelden !!. Bekend terrein… Alleen die voice-over ik weet het niet…

And Also The Trees
Beginner
RuBeLAuteur24 maart 2016 · 20:01

Voor wie mee wil, volgend jaar gaan we weer een trip maken en worden er ook lessen aangeboden voor snowkite rookies. Het snowkiten is vrij makkelijk te leren zeker als je al board of ski ervaring hebt.
Als je een beetje aanleg hebt en je hebt de kite snel onder controle, kun je na een paar dagen oefenen al mee op dagtochten door het gebied om daar de perfecte plekjes te zoeken om naar beneden te knallen en vervolgens weer omhoog te kiten.
Voor meer info zie: http://www.versusshop.nl/blog/snowkitetrip-noorwegen-2017

eddylansink op 19 mrt 2016 11:29

Heel erg vet! Op de site staan alleen geen prijzen, hoop dat het binnen budget valt.
Heb je een schatting van hoeveel het ongeveer gaat kosten?

Toerist
AnoniemAuteur27 maart 2016 · 17:28

op 15 april staat alle concrete info op de site, maar laat je naam en e-mail achter onderaan de pagina, en ik breng je direct op de hoogte via de mail als de informatie er is!

Beginner
RuBeLAuteur27 maart 2016 · 20:08

Had ik al gedaan :)

Gevorderd
xs2arjan.Auteur29 maart 2016 · 17:41

Hahaha de Versus crew ook aan boord!! kom binnenkort wel ff jullie avontuur aanhoren en over de FW Vader kletsen ;-)

xs2arjan
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!