Te Koop: Gebruikte Rossignol Axial2 Din 14 100mm stoppers, inclusief ski's

• thijs85
    thijs85 op 19 maart 2016 · 13:05
    Bindingen zijn niet veel op geskied, maar wel ongeveer 8 jaar oud.
    Ik denk dat ze in goede staat zijn, maar ik zou wel bij een shop even laten afstellen, want misschien dat de aangegeven DIN waarde niet geheel meer overeenkomt met de echte waarde.

Er zitten ook nog ski's aan vast: Faction 3zeros, en dat waren ooit fantastische ski's maar de kanten, belag, en ook de core hebben betere tijden gekend. Op harde sneeuw zouden de kanten wel eens problematisch kunnen zijn. Het is ook een beetje een gatenkaas, er hebben zeker 3 bindingen op gezeten. Bovendien heb ik de huidige binding zelf gemount met mijn 2 linker handen, ik weet dus niet perse of je daar nu graag op wilt skien, vandaar dat ik dit ook aanbied als bindingen 😃 Zou ik in iedergeval eerst een shop goed naar laten kijken. Staan gemonteerd op ongeveer 305 mm.

Buiten kantooruren af te halen in De Bilt, versturen ga ik niet aan beginnen. In een straal van 10 km kan ik ze eventueel ook brengen als de koper geen auto heeft.

Vraag prijs: 35 euro
  • -Laurent
    Beginner
    -Laurent op 19 maart 2016 · 14:28
    pm verstuurd.
  • thijs85
    thijs85 op 19 maart 2016 · 16:00
    Gereserveerd voor Lawrence

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro