PPA#13: Paas poeder 'of iets wat daar op lijkt'

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 29 maart 2016 · 20:26
    Het is een raar seizoen geweest en met het voorjaar in zicht had ik ergens het gevoel dat ik nog wat in te halen had. Dus werd er de dagen voor de paas driftig heen en weer gemaild. Diverse mogelijke bestemmingen en reisgenoten kwamen voorbij, maar uiteindelijk werd het een weekendje splitboarden in de omgeving van Arolla.

Diep was het niet, hoewel er links en rechts stiekem wel wat poederbochten gezet zijn. Maar het was gezellig, we hebben weer iemand enthousiast kunnen maken voor het splitboarden, de biertjes en walliser keuken smaakte prima en @ieism heeft zijn stijlpunten weer verdiend...

Eigenlijk gewoon een prima poedertrip! Zij het met wat minder poeder dan gebruikelijk. 😃

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 29 maart 2016 · 20:39
    Mama mia! Il padrone bellezo!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 29 maart 2016 · 20:44
    Bedankt voor 't delen 😃
    En ik heb gehoord dat je met klassieke net te lange stokken ook de punten van 1 kledingstuk naar keuze mag verdubbelen vanaf 5 bochten per afdaling.
    Dus...
    Ziet er uit als ouderwets winnen geblazen 😉
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 29 maart 2016 · 22:04
    øh gød! Wåår is de Splitbærd åctieføtø nø?

splitfest.nl
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 29 maart 2016 · 22:08
    Goed gezien die hoed.
    Direct 300 gram lichter dan zo'n zware helm 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro