(mini) groepsaankoop Icelantic skis

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 12 april 2016 · 16:06
    Gisteren meldde @emistos een mooie aanbieding op een Zwitserse veilingsite voor een partij Icelantic skis van seizoen 2014. Ik heb ondertussen even contact gehad met de verkoper en hij is bereid om de ski's gratis te verzenden als er drie paar ineens van wordt gekocht.
    Het lijstje vindt je hier : https://www.ricardo.ch/kaufen/sports/skisport/sonstiges/icelantic-free...

Misschien is het een goed idee om ze te laten verzenden naar een WP'er in Zwitserland (ik kijk effe lief in de richting van @Dutchess?) om importkosten te vermijden. We hebben dan nog 8 maanden de tijd om uit te vogelen hoe ze naar België of Nederland geraken.

Geïnteresseerden?
  • Arnaud
    Beginner
    Arnaud op 12 april 2016 · 22:46
    Dag Anouk,
    Ik ben niet direct geïnteresseerd in nieuwe ski's, maar ik woon op 10min. van Jenins.
    Loop hier stage tot eind mei en dan rij ik terug naar België.
    Ben zeker bereid om 1 à 2 paar mee te nemen, als ze erbij kunnen in mn auto 😉

Laat maar iets weten
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 12 april 2016 · 22:53
    @Anouk Het ziet ernaar uit dat Arnaud het vraagstuk heeft opgelost, en mocht het om wat voor reden niet lukken kan ik ze ook wel in mijn auto laden als ik naar NL ga. Ik weet alleen nog niet precies wanneer dat is, maar voor de herfst zeker.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 13 april 2016 · 00:13
    @Arnaud dat is een super aanbod, bedankt. Als niemand anders interesse heeft, dan wordt het in elk geval 1 paar voor mij. Ik vraag effe na of de ski's ook opgehaald kunnen worden in Jenins.
    @Dutchess Als het lukt met Arnaud, dan hoef ik jou inderdaad niet lastig te vallen. Maar laat in elk geval maar weten wanneer je naar Nederland komt, ik heb nog wat opzij staan voor jou.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 16 april 2016 · 07:37
    @Anouk Ja, dat weet ik, met dank, ik kom m deze zomer graag halen!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 17 april 2016 · 12:29
    Slotje erop!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro