Tripreport(je): Voorjaar in de Alpen

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 april 2016 路 14:48
    Het mocht geen poeder alert heten, maar desondanks hebben een paar flatland splitboarders nog wat fijne bochten kunnen zetten vorig weekend.

Kudos voor @dutchess voor de gouden tip! Misschien hadden we inderdaad toch nog een keer extra omhoog moeten stiefelen... 馃槈

Waarschuwing: Onderstaande beelden kunnen als schokkend ervaren worden door personen die geloven dat de winter na de voorjaarsvakantie voorbij is.

Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 april 2016 路 14:55
    Ik had die vrijdag misschien toch bij jullie in de auto moeten stappen. Hindsight. Helemaal toen mijn vriendin later zei dat ze rekening had gehouden met een sms'je van die strekking.

Volgend seizoen beter.

Ziet er lekker uit wat jullie afgelopen week hebben gedaan. 馃槂
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 17 april 2016 路 16:34
    @Willem2k
    Eindelijk. Nu ben ik voor 't eerst weer eens officieel echt even jaloers. Op jouw linkerbeen in Rothwald.
    Bedankt voor 't delen 馃榾
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 17 april 2016 路 18:29
    Zucht... Lekker hoor
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 17 april 2016 路 19:14
    Nice!! #EndlessWinter
    Rex Monte - Amor Nix
  • ieism
    Tourist
    ieism op 17 april 2016 路 20:19
    Haha, lekker! Jullie hebben wel steeds mazzel met de condities dit jaar, mooie beelden weer.
    splitfest.nl
  • JuraSki
    Advanced
    JuraSki op 17 april 2016 路 20:28
    Heel mooi maar ben wel nieuwsgierig... was dat heel vroeg 's ochtends in San Domenico, zuid helling Pizzo Sella (vanaf 2: 40)? Anders lijkt me dat bloed link, daar zie je het al in Januari nog voor de lunch naar beneden komen. Prachtig gebiedje overigens.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 april 2016 路 21:27
    Heel mooi maar ben wel nieuwsgierig... was dat heel vroeg 's ochtends in San Domenico, zuid helling Pizzo Sella (vanaf 2: 40)? Anders lijkt me dat bloed link, daar zie je het al in Januari nog voor de lunch naar beneden komen. Prachtig gebiedje overigens. JuraSki op 17 apr 2016 20:28

Niet heel vroeg, maar volgens mij zaten we voor 12en weer aan de koffie bij de hut. De afdaling was nog behoorlijk koud (hard) toen wij er af kwamen.

Maar zeker iets om rekening mee te houden, er lag links en rechts genoeg puin van eerdere lawines.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 17 april 2016 路 21:58
    lekkah !!!
    sbs roelz
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 18 april 2016 路 10:58
    Heerlijk zo aan het eind van het seizoen!!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 18 april 2016 路 15:22
    Het was nog onverwacht erg lekkere poeder, en gezellig! Volgend seizoen op herhaling!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro