PA#17: nog eens verse sneeuw voor de Alpen

• elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 2 mei 2016 · 13:48
    Zicht hier in hintertux is echt een paar meter, pistes zijn wel totaal volgepoederd en skiën heerlijk maar ernaast heb je niks te zoeken..
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 2 mei 2016 · 13:49
    Hintertux nog steeds niet heel goed zicht.
    Boven flink wat trieb en beneden wordt het al snel nat.
    Het is ook al behoorlijk warm.
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 2 mei 2016 · 13:49
    Haha wow ik kreeg een error net. Briljant dansje Morris!
  • ctm
    Advanced
    ctm op 2 mei 2016 · 20:37
    ValTho prima nu, hors piste sneeuw 30-50 cm, poeder en soms sludge, je ziet de stenen net niet, je voelt ze soms, wel veel fluor skipakken, het is DutchWeek, dus oppassen bij het traverseren van de pistes voor Flugl skiers
    Ciao, Christian
  • Teon
    Advanced
    Teon op 2 mei 2016 · 23:36
    Zicht was vanaf zondagochtend een uitdaging, maar wat een lekker weekend was het:
    Schade. Ernussmarmalade.
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 3 mei 2016 · 18:05
    Kaunertal zeer matig zicht. Naast een (licht) zwarte in schraal zonnetje fijn dikke pow kunnen rijden. Inmiddels weer behoorlijke sneeuwval. Mooi moment het volgende dal aan te rijden.
    Tukker(ik)
  • Merv
    Expert
    Merv op 3 mei 2016 · 19:53
    Morgen alweer Engelberg knallen en op Hemelvaart een skitour in Zentral Schweiz. Nog meer mensen in de buurt die tegen een flink pak sneeuw kunnen? ;-D
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 4 mei 2016 · 09:35
    Enorm vette trip gehad naar Hintertux! Gisteren trok het enigsinds open waardoor er opeens en hoop opties waren, later weer flinke wolken en enorm hoge Bulgarengrens waardoor het een papfeest werd en we kapot maar voldaan naar huis gingen. ondanks de Poolse freeride week was het geen massacre naast de pistes...
  • MTV
    Beginner
    MTV op 4 mei 2016 · 10:07
    @elisa.tmc Ik wist dat Oostenrijk niet meer zo openstaat voor immigranten. Maar dat van die hoge Bulgarengrens wist ik nog niet. Schoften!
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 4 mei 2016 · 13:04
    Alleen nog Bulgaren onder de 1500 meter.... Schavuiten zijn het 😉
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 4 mei 2016 · 13:35
    ValTho prima nu, hors piste sneeuw 30-50 cm, poeder en soms sludge, je ziet de stenen net niet, je voelt ze soms, wel veel fluor skipakken, het is DutchWeek, dus oppassen bij het traverseren van de pistes voor Flugl skiers ctm op 2 mei 2016 20:37

cime de caron afkrassen was maandagochtend wel weer heeeeeel fijn 😃 had jij die wepowder muts op in de gondel?
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 4 mei 2016 · 17:47
    Pitztal heul de dag alleen maar po gereden gelijk naast de pistes, eerst met vrijwel bleu sky boven later betrok het weer. Super mooie ochtend zo laat nog in het seizoen!
    Tukker(ik)
  • ctm
    Advanced
    ctm op 4 mei 2016 · 21:10
    Pitztal heul de dag alleen maar po gereden gelijk naast de pistes, eerst met vrijwel bleu sky boven later betrok het weer. Super mooie ochtend zo laat nog in het seizoen! Tukker op 4 mei 2016 17:47
    Oranje helm en zwarte kleding. Vandaag alles rechts van de lange sleper naast bet dorp afgewerkt
    Ciao, Christian
  • ctm
    Advanced
    ctm op 4 mei 2016 · 21:11
    Pitztal heul de dag alleen maar po gereden gelijk naast de pistes, eerst met vrijwel bleu sky boven later betrok het weer. Super mooie ochtend zo laat nog in het seizoen! Tukker op 4 mei 2016 17:47
    Oranje helm en zwarte kleding. Vandaag alles rechts van de lange sleper naast bet dorp afgewerkt
    Ciao, Christian
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 5 mei 2016 · 17:38
    Oranje helm en zwarte kleding. Vandaag alles rechts van de lange sleper naast bet dorp afgewerkt ctm op 4 mei 2016 21:11
    Wildspitze lift gelijk onder het netje door had vandaag einde dag nog heerlijk zachte zware onverspoorde mogelijkheden. Morgen wordt het pistewerk denk ik.
    Tukker(ik)
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 mei 2016 · 18:21
    Als je bedenkt dat we 18 oktober met poeder begonnen zijn dit seizoen, en afgelopen weekend weer pow reden was het toch wel een oké winter. 😃
    splitfest.nl
  • ardt
    Advanced
    ardt op 5 mei 2016 · 19:48
    Vandaag eindelijk zicht op de hintertux. Heerlijke bochten gezet. Vóór de lunch was alles verspoord en ging de kwaliteit van de sneeuw hard achteruit. Zou dit dan echt de laatste zijn?
  • Berber
    Expert
    Berber op 7 mei 2016 · 08:53
    Pics. van 5 Mei 2016 - Bevrijdingsdag... Respect, enjoy and preserve your Freedom! Janvril is fantastisch (geweest) op de Kitzsteinhorn - Kaprun! Zo'n staartje, aan zo'n winter maakt veel goed! Thx @Meteomorris voor wederom mooie, accurate (geen-)sneeuwberichten dit seizoen, ik kijk uit naar het komende La Nina seizoen en dikke vette poedervoorspellingen a la Meteomorris! Fijne zomer aan iedereen! Pics. by Sjoerd Remmelink
  • evan
    Advanced
    evan op 8 mei 2016 · 14:55
    Ik denk dat het seizoen nog niet eens voorbij is. PA18 moet er volgende week nog wel inzitten.
  • Eijsackers
    Beginner
    Eijsackers op 8 mei 2016 · 20:52
    2 mei valthorens
    Was idd lekker...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 mei 2016 · 08:57
    Ik denk dat het seizoen nog niet eens voorbij is. PA18 moet er volgende week nog wel inzitten. evan op 8 mei 2016 14:55

@evan, er komt zeker sneeuw aan. Enkel de warmte die direct daarop volgt baart me zorgen. Ik wacht nog heel even met een update.
    May the powder be with you.
  • Rogier
    Elite
    Rogier op 9 mei 2016 · 14:42
    Hier, les Ecrins, lag vanmorgen sneeuw op amper 1900 meter. Vanmiddag zie ik het regenen op 2600 meter...
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 9 mei 2016 · 20:13
    Ik denk dat het seizoen nog niet eens voorbij is. PA18 moet er volgende week nog wel inzitten. evan op 8 mei 2016 14:55

Jij zit alweer te waxen!
  • evan
    Advanced
    evan op 9 mei 2016 · 21:32

@evan, er komt zeker sneeuw aan. Enkel de warmte die direct daarop volgt baart me zorgen. Ik wacht nog heel even met een update. meteomorris op 9 mei 2016 08:57
    @meteomorris, de lagere temperaturen lijken nu inderdaad van korte duur. Aan Koningsdag zal het niet kunnen tippen.
    - Videobeelden en commentaar van @merv -

Jij zit alweer te waxen! elisa.tmc op 9 mei 2016 20:13
    @elisa.tmc, voordat ik ga waxen moet ik complete bindingen op mijn ski's hebben.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 9 mei 2016 · 21:44
    Lekker lijnenwerk @evan
    Ziet er erg lekker uit 😋 (En wat is nou wintersport zonder wat te klussen...)
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 10 mei 2016 · 10:16
    @evan die materiaalpech heeft je in de arlberg toch ook niet tegen gehouden!
  • Teon
    Advanced
    Teon op 11 mei 2016 · 11:55
    Komend weekend nog iemand naar de puf?
    Schade. Ernussmarmalade.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 11 mei 2016 · 12:23
    @Teon Ik zit te kijken naar Stubai voor vrijdag tm maandag. Waar denk jij aan?
  • evan
    Advanced
    evan op 11 mei 2016 · 21:43
    Lekker lijnenwerk @evan
    Ziet er erg lekker uit 😋 (En wat is nou wintersport zonder wat te klussen...) EmileHendrix op 9 mei 2016 21:44
    Bedankt, @EmileHendrix. Het was zo goed, dat een doorgewinterde lokale berggids het de volgende ochtend een van de beste tien dagen van zijn leven noemde.
    Zelf klussen is geen optie met zo'n essentieel onderdeel. Gelukkig valt het binnen de garantie, dus ik wacht nu af welke oplossing Dynafit gaat voorstellen.
  • Teon
    Advanced
    Teon op 12 mei 2016 · 06:41
    Monte Rosa misschien.
    Schade. Ernussmarmalade.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro