Flatland Splitfest 2017 ( roddeltopic )

• Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 5 februari 2017 路 17:59
    Waar zitten de tegenstanders voor de grenolabarcontest van dit jaar? 馃槂
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 februari 2017 路 18:08
    Ik ben de komende 48uur de webcams aan het verversen, en planken waxen.
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 5 februari 2017 路 20:41
    Hier wordt waarschijnlijk het schap biostroopwafels van de plaatselijke Appie leeggehaald. Planken zijn al gewaxed, maar nieuwe schoentjes vereisen het boren van nieuwe gaatjes. 馃槂
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 5 februari 2017 路 22:47
    @Dorylus ik ga zeker nog een poging wagen. Ga de uitdaging graag met je aan 馃榾
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 5 februari 2017 路 22:49
    @Aryen ik weet weinig van skischoenen, maar je nieuwe aanwinst ziet er zelfs voor een snowboarder geil uit.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 5 februari 2017 路 23:09
    Dat zijn gewoon snowboardschoenen. Aryen komt eindelijk uit de kast als boarder volgend weekend. (heb je al hardboot bindingen, of moet ik ze voor je meenemen? 馃槂 )
    splitfest.nl
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 6 februari 2017 路 14:56
    Ik ga voor de paleo (graanvrije, zuivelvrije) varianten van marsepein, chocola en oreos 馃槂
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 6 februari 2017 路 19:23
    @ieism Ik ben misschien een beetje slow 馃槂, maar ik zeg nu niet nooit. Misschien later. 馃榾
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 6 februari 2017 路 21:38
    tja... die energy bar contest... een vleugje hollands er in! En hop sakee... 1700gr energy bar. 3 hele dagen aan kilocal in een homp... (ontbijt tm avondeten op actieve wijze)
    Vliegen doet geen pijn...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 6 februari 2017 路 22:07
    Speculaaskruiden-pistache-stroopwafelreep.
    splitfest.nl
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 7 februari 2017 路 19:47
    Waar zitten de tegenstanders voor de grenolabarcontest van dit jaar? 馃槂

Van de verdedigend titelverdediger hoef je geen concurrentie te verwachten. Ben al (heel) blij als ik er toch bij kan zijn.

Maar ik dacht dat we ons dit jaar gingen toeleggen op zelfgemaakte drankjes (naar jouw goede voorbeeld)?
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 7 februari 2017 路 21:16
    Geen zorgen @josvboxtel die fles staat reeds te wachten. 馃槂
    En ik hoop die van jou alleszins ook te kunnen proeven!
  • poling
    Beginner
    poling op 8 februari 2017 路 05:55
    Pff fucking jealous.
    Vorig jaar vanwege werk helaas niet in de gelegenheid en moeten laten afweten.
    Dit jaar vanwege gezondheidsredenen een verloren winter.

Maar wel erg benieuwd waar de heren EN dames dit jaar heen gaan. Moet bekennen dat ik het toic niet helemaal door gelezen heb....is het al wel bekend?

Anyway, enjoy en mogen de poedergoden met jullie zijn!!
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 8 februari 2017 路 08:25
    Pff fucking jealous.
    Vorig jaar vanwege werk helaas niet in de gelegenheid en moeten laten afweten.
    Dit jaar vanwege gezondheidsredenen een verloren winter.

Maar wel erg benieuwd waar de heren EN dames dit jaar heen gaan. Moet bekennen dat ik het toic niet helemaal door gelezen heb....is het al wel bekend?

Anyway, enjoy en mogen de poedergoden met jullie zijn!! poling op 8 feb 2017 05:55

Arolla dit jaar! De homebrew staat klaar, straks de rest inpakken. (Er schijnt ook nog wel eens gesnowboard te worden op splitfest...)

Gezondheidsgedoe is altijd balen, hoop dat het goed komt en je snel weer in de sneeuw staat.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • poling
    Beginner
    poling op 8 februari 2017 路 09:05
    Arolla dit jaar! De homebrew staat klaar, straks de rest inpakken. (Er schijnt ook nog wel eens gesnowboard te worden op splitfest...)

Gezondheidsgedoe is altijd balen, hoop dat het goed komt en je snel weer in de sneeuw staat.
    Willem2k op 8 feb 2017 08:25

Thanks Willem, inmiddels vanwege slapeloze nacht draadje helemaal door gelezen en nog jaloerse geworden, moet ik al die drank ook nog eens gaan missen, zeker @josvboxtel spul kan ik me met genot nog herinneren
  • ieism
    Tourist
    ieism op 8 februari 2017 路 13:55
    Er gaan geruchten dat Splitfest Lienz verplaatst gaat worden naar een locatie waar meer (lees: wel) sneeuw is. Iets met een sneeuwscooter en toch net in Zwitserland... 馃槂

Ik persoonlijk ga daar wel voor...
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 9 februari 2017 路 10:29
    Snowboarding without friends is not snowboarding.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro