VERKOCHT: Salomon Premiere 157 splitboard

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 13 augustus 2016 路 18:32
    Wat: Salomon Premiere 157 split board + skins + interface + crampons
    Nieuwprijs: 1299,00
    Vraagprijs: VERKOCHT
    Status: als nieuw

Bijna niet gebruikt. Ligt hier stoffig te worden.
    Board komt met skins, voile interface voor je bindingen en een setje crampons (nooit gebruikt).

Ik heb ook nog een setje tourstokken te koop. Met die erbij ben je meteen klaar om te gaan skinnen... Nu de sneeuw nog 馃槈
    May the powder be with you.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 13 augustus 2016 路 19:44
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn je ervaringen met het driedelig splitten? Heeft het meerwaarde? Hoe is het ombouwen?
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 15 augustus 2016 路 09:40
    @Willem2K Het naar boven splitten is een nieuwe dimensie. Het board is lichter en past in ieder toerski spoor. Het ombouwen gaat gemakkelijker dan gedacht en bij het dalen is het een board dat houdt van hard gaan en knallen. Geen board om op lage snelheden te jibben dus. En dat terwijl ik had gedacht dat het board doordat het uit meerdere delen bestaat juist moeite zou hebben me hoge snelheden. Dat blijkt dus juist niet het geval.

Het board gaat bij de weg met dedicated split bindingen (bijv. Spark) nog eens een stuk beter rijden.
    May the powder be with you.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 15 augustus 2016 路 23:12
    Klinkt goed. Kan me idd voorstellen dat je met bv een setje Sparks er op de boel nog net wat strakker bij elkaar houdt dan met de standaard plates. thx.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • HielkeE
    Beginner
    HielkeE op 6 oktober 2016 路 14:29
    Hey, is de set nog te koop?
    Ik ben 1.70m, zou dat passen?
    Bedankt. Groetjes Hielke
  • Folkert
    Advanced
    Folkert op 7 oktober 2016 路 23:38
    Ziet er zeker als een interessant concept uit, een bord uit meer dan twee delen. Hoe goed werkt dit bord in ijzige, steile omstandigheden?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro