Wie gaat er mee wakeboarden ?

• ieism
    Tourist
    ieism op 18 augustus 2016 路 16:57
    Wat duurt ie lekker lang he, die zomer?

Ik dacht aan met een groepje wepowder wakeboarden donderdag 25 of vrijdag 26 augustus, laten we zeggen om 13uur dan is het lekker rustig hoop ik.

Mijn voorkeur gaat uit Terhills Cablepark, omdat ik daar toch in de buurt moet zijn en omdat het een makkelijke kabel is voor beginners. http://terhillscablepark.be/

Maar als @martijnuiterwijk een boot kan regelen bij Ohe en Laak is dat misschien nog leuker.

Iedereen is welkom wat mij betreft, ook als je nog nooit op een wakeboard hebt gestaan. Het is gewoon als poeder rijden maar dan met pijn in je armen, iedereen kan het binnen een uur. 馃槂

Je kan ook waterski毛n (maar dat wil je niet). Maar ik heb het genoemd, dus geen gelul dat ik ski毛rs buitensluit okee?

Geef hieronder even aan of je komt, en waar je vandaan komt i.v.m. carpoolen. Of vragen, dat mag ook.

ivar
    splitfest.nl
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 18 augustus 2016 路 17:51
    Mooi initiatief, wakeboarden staat al even op men to-do lijstje.
    Maar ik kan me helaas niet vrij maken deze maand.
    Hadden we in Juli moeten 馃槂
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 18 augustus 2016 路 21:30
    Ik ga nog ff checken of ik dan tijd heb. Lijkt me wel nice. Eventueel MTB mee, ligt ook een bikepark naast... Ik weet niet of dat wat is?
    It's all about the turns duuuuuude!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 19 augustus 2016 路 09:11
    Gisteravond nog gebeld met de eigenaar van de boot, die zit met zn luie donder in Spanje. Dus Ohe en Laak valt af 馃槥 Buiten dat riep hij ook iets over blauw alg en negatief zwem advies.

Donderdag lukt het me niet om verlof te pakken. Kan vrijdag evt rond 1500 aansluiten als ik weg kan op t werk.
    Had stiekem gehoopt dat het in het weekeind of s'avonds zou zijn.
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 augustus 2016 路 10:52
    Vrijdag iets later kan ook hoor.

1 stem voor vrijdag dus..
    splitfest.nl

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro