Wie gaat er mee wakeboarde (Utrecht-editie)

• BasV
    Beginner
    BasV op 19 augustus 2016 · 11:14
    Om het overzichtelijk te houden maar een apart topic over een WPWB-sessie in Utrecht (technisch gezien Nieuwegein maar dat klinkt wat minder aantrekkelijk).

Bij gebrek aan vakantie zal het doordeweeks 's avonds moeten voor mij en in het weekend wordt het vaak ook al lastig. In Nieuwegein hebben ze aankomende week nog een actie met gratis materiaalhuur (eindigd vr 26), dus ook voor beginners zonder materiaal (zoals ik zelf) is het goed te doen.

Animo voor woensdag 24, donderdag 25 of vrijdag 26 augustus een avondrondje wakeboarden? (Ik ben niet zo coulant als @ieism, waterskiën is gewoon niks aan)
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 19 augustus 2016 · 12:55
    Op zich wel interesse!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 19 augustus 2016 · 15:44
    Ik zou op zich ook woensdagavond ook wel kunnen.
    splitfest.nl
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 21 augustus 2016 · 13:53
    Leuk plan! Ik stem ook voor woensdag. 😃
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 21 augustus 2016 · 15:28
    S'avonds heeft mn voorkeur, ivm werk enzo,
    Wanneer kun jij @Willem2k

29 graden! klinkt goed
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 21 augustus 2016 · 16:32
    Ja, ik ben ook gewoon aan het werk overdag.
    Als ik direct na mijn werk daar heen kom kan ik er half 6 / 6u zijn.
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 21 augustus 2016 · 18:11
    In plaats van baantjes te gaan trekken in een zwembad, zal ik afkomen.

Als er iemand wil meerijden, laat maar weten. Ik vertrek regio Mechelen, Belgie. Ik kan gemakkelijk afwijken van de ideale route om iemand op te pikken en achteraf terug af te zetten, max 100km enkele rit....

Kan iemand mij het juiste adres bezorgen ? Ook gemakkelijk...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 21 augustus 2016 · 18:30
    Hoe onvriendelijk voor mijn knieën is dit? Ik heb tien jaar geleden een keer op waterski's gestaan achter een speedboot. Dat ging toen best aardig, maar toen waren m'n knieën wat jonger en hadden überhaupt nog niet met ski's te maken gehad, en toen voelde het al niet echt lekker voor mijn knieën bij een val. Gaat het aan zo'n kabel op lagere snelheid of maakt dat niet uit?
    Ik kom in ieder geval wel even kijken want het is naast mijn wijkje. 😃
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 21 augustus 2016 · 18:33
    Weet er iemand hoe warm het water is ? Ik heb enkel een 4mm winterpak of top van 1mm...
    Gezien de voorspelling zou een short genoeg moeten zijn.
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 21 augustus 2016 · 18:38
    @Aryen Dat hangt van jezelf af. Als je de held gaat uitgangen kan dat pijnlijk worden voor je hele lijf....

Als je echter voorzichtig bent, is het enige gevaar voor je ego....als je niet rond geraakt. Verder valt dat heel goed mee.
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 21 augustus 2016 · 18:48
    Down Under http://www.downunder.nl/
    adres: Ravensewetering 1, 3439 ZZ Nieuwegein

Het is zomer en wordt 29 graden, een wetsuit lijkt me overdreven?

en ze hebben disco bodyboarden!!! http://www.downunder.nl/tour/disco-bodyboarden
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 augustus 2016 · 19:40
    Hoe onvriendelijk voor mijn knieën is dit? Ik heb tien jaar geleden een keer op waterski's gestaan achter een speedboot. Dat ging toen best aardig, maar toen waren m'n knieën wat jonger en hadden überhaupt nog niet met ski's te maken gehad, en toen voelde het al niet echt lekker voor mijn knieën bij een val. Gaat het aan zo'n kabel op lagere snelheid of maakt dat niet uit?
    Ik kom in ieder geval wel even kijken want het is naast mijn wijkje. 😃
    Aryen op 21 aug 2016 18:30

Een boot gaat veel harder en doet pijn. Ik denk niet dat het heel erg risicovol is voor je knieën.
    splitfest.nl
  • BasV
    Beginner
    BasV op 22 augustus 2016 · 16:36
    Woensdag it is.
    (Lekker, net met vrienden afgesproken donderdag achter de boot te gaan, dat wordt 2 weken spierpijn).

Ze starten alleen op de hele uren, maar natuurlijk wel relaxt om er ruim op tijd te zijn. Voor mij is 6uur starten als ik haast net te doen, maar 7uur een stuk relaxter. 8uur lijkt me wat aan de late kant voor de terugweg van @Patrick1973 naar België? Wat jullie?

Ik tel nu 5/6 gegadigden. Het was vorige week nog wel redelijk druk, dus als we het eens kunnen worden over een tijdstip kan ik morgen wel even bellen om te reserveren. En dan voor het reserveren een belangrijke vraag: hoeveel spierpijn willen jullie? Als het druk is is 2uur boarden wel relaxter dan 1 (en kost maar 6 euro meer).
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 22 augustus 2016 · 16:43
    7u is voor mij prima. 1 of 2 uur vindt ik lastig inschatten, dus ik doe wel wat iedereen doet 😃
  • ieism
    Tourist
    ieism op 22 augustus 2016 · 17:37
    7 uhr prima. 2 uurtjes vind ik wel goed, het zal wel druk zijn....
    splitfest.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 augustus 2016 · 19:21
    7 uur is voor mij ook prima. 2 uur ook. Dan hoef ik ook wat minder hard terug te zwemmen om nog een tweede keer te kunnen 😃
  • willemien_w
    Beginner
    willemien_w op 22 augustus 2016 · 19:34
    Ik hoop er ook te zijn. 7 uur zou moeten kunnen!
    Kijken of ik het nog kan.
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 22 augustus 2016 · 23:04
    @ BasV , 19h is fijn voor mij. Ik zal toch afhankelijk zijn van het verkeer met de caravan trekkende medemens...
    Ik volg wat de rest beslist, 2h boarden is mentaal mogelijk. Fysiek zien we wel ter plaatse...
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 23 augustus 2016 · 09:13
    7u is top, en voor die 6 E meer wil ik wel 2 uur boarden, dan kun je tussendoor nog ff bijkomen!
  • Ronald80
    Beginner
    Ronald80 op 23 augustus 2016 · 11:34
    Ik ga ook graag mee. Vanaf 7 uur, 2 uur boarden is prima voor mij.
  • Riesvw
    Beginner
    Riesvw op 23 augustus 2016 · 11:56
    Hola, even een tip: hou rekening met potentieel grote drukte. Het is überhaupt al een vrij drukke baan, laat staan met de huidige weersvoorspelling. Er is een vrij grote groep regulars die veel rondjes maken en ook regelmatig grotere georganiseerde groepen die er niets van bakken.
    Als je tot de groep beginners hoort is dit misschien niet de beste keuze, omdat je gedurende 2 uur dan hoogstens 5-6 pogingen kunt wagen, waarschijnlijk minder.

Verder een hele gezellige sfeer en een mooie locatie, dus ook prima voor een lekkere borrel!
  • BasV
    Beginner
    BasV op 23 augustus 2016 · 14:42
    Ik heb voor 8 personen van 19:00-21:00 gereserveerd (Op naam van Bas Vandeursen). Verder kan daar iedereen gewoon (neem ik aan) los van elkaar betalen en als er iemand toch maar 1 uurtje wil is dat bij de balie vast ook allemaal te regelen.

Er staan vlakbij de steiger naar de cable, naast het terras van de beach club, een paar picknicktafels. Daar meeten voor iedereen die op tijd is?
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 23 augustus 2016 · 15:10
    Top, see you tomorrow.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 23 augustus 2016 · 16:34
    Cool! Ik zie jullie daar 😃
  • Ronald80
    Beginner
    Ronald80 op 23 augustus 2016 · 17:00
    Super, tot morgen!
  • Teze
    Tourist
    Teze op 24 augustus 2016 · 15:16
    oh, zie dit nu pas. Ik ben toevallig in Antwerpen vandaag.

Ok, keuze om vanavond emails op mijn hotelkamer te doen of eens wakeboarden......mmhh

@Patrick1973, om hoe laat vertrek jij en welke route exact?
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 24 augustus 2016 · 16:19
    oh, zie dit nu pas. Ik ben toevallig in Antwerpen vandaag.

Ok, keuze om vanavond emails op mijn hotelkamer te doen of eens wakeboarden......mmhh

@Patrick1973, om hoe laat vertrek jij en welke route exact? Teze op 24 aug 2016 15:16

Bah, met de zon die zo schijnt zou ik toch mezelf opsluiten in een hotelkamer in plaats van te gaan wakeboarden....

Ik pik je wel op, laat maar weten waar rond Antwerpen.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 24 augustus 2016 · 18:34
    Ik zit er vast okee? 😃
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 26 augustus 2016 · 14:22
    foto's?
    May the powder be with you.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 26 augustus 2016 · 14:34
    Voor zo ver ik weet geen foto's 😞 Maar wel veel lol! En ondanks dat het terras na 1 rondje dicht ging veel gezelligheid en stoke bij de nabespreking! 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro