Freeride Film Festival op 4 november!

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 15 oktober 2016 · 17:19
    En weer een zaal vol. Kies vandaag en morgen het tweede tijdstip van 18.00 uur als je kaarten wilt kopen.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 17 oktober 2016 · 22:08
    Het gaat nu hard met de kaarten, dus wacht niet te lang. Deze week kondigen we nog een film aan. Dat is dan alweer nummer 15!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 21 oktober 2016 · 16:17
    En er zijn weer twee films toegevoegd aan het programma. De teller staat inmiddels op 16. Dat wordt weer keuzes maken straks in Tuschinski!
  • SanderK
    Advanced
    SanderK op 21 oktober 2016 · 19:17
    Korua Shapes geeft snowsurf clinic op Freeride filmfestival

Tijdens het aankomende Freeride Filmfestival zal Sander van SEVERE als exclusief Dealer/Importeur van KORUA Shapes Nederland, een presentatie verzorgen over de innovatieve shapes van KORUA. Tijdens de snowsurfclinic zal naast een demonstratie van de specifieke kenmerken als de Asymetrische Zwaluwstaarten en de Breedneuzige Powsurfers ongetwijfeld het heden , het verleden maar ook de toekomst van het snowsurfen besproken worden door deze snowboard- en freeride veteraan

snowsurf clinic VIP zaal 19.00 meer info : www.severeboardgear.com
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 25 oktober 2016 · 11:47
    En de laatste 100 kaarten voor het FFF staan nu live. Daarna is het echt uitverkocht!
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 26 oktober 2016 · 16:34
    ik heb nog een verzoeknummertje voor t einde van de avond 😉

(gravity) I fought the law but the law won...
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 26 oktober 2016 · 16:55
    oh jaaaa... om de avond fijn af te toppen 😀
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 oktober 2016 · 10:43
    We waren uitverkocht, maar zijn in de zalen gaan kijken waar nog wat lege plekken waren. De allerlaatste plekken zijn nog te koop.

In de grote zaal zijn onder de buttons Vip Balkon en 2e balkon nog wat kaartjes beschikbaar.

Daarnaast zijn er nog kaarten te vinden onder de buttons 18.00 uur. Daarna is het echt op:
    May the powder be with you.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 27 oktober 2016 · 10:47
    ... en ik heb er nog ééntje met korting te koop (15,-), omdat een vriend van me niet kan: http://wepowder.nl/forum/topic/231247 PM me ff bij interesse.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 28 oktober 2016 · 11:14
    Nog 10 plekjes. Dan is het echt op.

Wil je reserveren? Onder de 18.00 buttons zijn nog wat plekken vrij.
    May the powder be with you.
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 31 oktober 2016 · 08:19
    @Meteomorris of @Arjen , staat er al ergens een tijdschema voor de films en workshops?
    xs2arjan
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 31 oktober 2016 · 10:29
    @Meteomorris; kan je de hele avond binnen komen of sluiten de deuren op een gegeven moment? En kan je ook in- en uit lopen?
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 31 oktober 2016 · 10:33
    @xs2arjan. Tijden van de workshops staan in het artikel. Blokkenschema volgt binnenkort.

@Tim3 Je kunt de hele avond binnen komen. In- en uitlopen is niet mogelijk.
  • Jelpel
    Jelpel op 2 november 2016 · 13:02
    Iemand nog twee kaarten over?
  • Steef
    Advanced
    Steef op 2 november 2016 · 14:02
    Wat zijn dit trouwens voor een woekerprijzen op Ticketswap?

Niet wePowder-waardig en deze gast verdiend gewoon een sneeuwbal in z'n gezicht.
    Jammer ook dat iemand 40 tientjes neergelegd heeft...
    Every turn is a sign of weakness
  • ThijsBriggeman
    Beginner
    ThijsBriggeman op 2 november 2016 · 17:47
    @Arjen niet in- en uitlopen? Kon vorig jaar wel adhv je polsbandje. Toen konden m'n vrienden en ik even naar de Burger King aan de overkant... Zou jammer zijn als we die traditie niet voort kunnen zetten.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 2 november 2016 · 18:28
    Ik dacht dat ticketswap nu juist ingericht was om woekerprijzen tegen te gaan?
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • hooge048
    Advanced
    hooge048 op 2 november 2016 · 21:02
    Nog iemand zin om te gaan? Ik kan helaas niet, dus heb één kaartje over. Voor de helft van de ticketswap-woekerprijs: €20.

Stuur maar een pb.
  • vasco
    Advanced
    vasco op 4 november 2016 · 14:20
    Is er al een blokkenschema? #keuzestress

Volgend jaar FF marathon?
  • p.vlam3182
    Beginner
    p.vlam3182 op 5 november 2016 · 12:42
    Was een goede avond, bedankt voor de organisatie.
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 5 november 2016 · 14:21
    Was een top avond!

Wel een beetje geïrriteerd aan de mensen die maar bleven praten in de zalen! Voor de rest echt super geregeld!! Thnx voor weer een top organisatie!
    Skiing is Freedom!
  • dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 5 november 2016 · 21:19
    Het was weet top! Vooral 4th fase, Eternal beauty en backyards waren nice 😃

What about een app voor volgend jaar die je helpt met het plannen van welke films te kijken? 😉

Good job mannuh!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 5 november 2016 · 23:32
    Onze avond begon met BAM!. Jammer genoeg deed het geluid het niet en zijn we na een minuut of 10 over gegaan naar een andere film. Is dat uiteindelijk nog gelukt? Nu moet ik ergens anders gaan zoeken naar de film! Verder weer een top avondje! Bedankt.
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 5 november 2016 · 23:43
    @Luukie25

Dat is zeker gelukt, het geluid werkte idd. niet goed, maar dat was nog een voor-filmpje. Bij de film was het wel goed!

cheers
    Skiing is Freedom!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 6 november 2016 · 19:05
    Veel dank @Arjen @meteomorris voor weer een zeer geslaagd FFF!

Ik vond vooral de WePowder Roadtrip film erg leuk om te zien! Goede beelden met een leuk narratief, daar kunnen ze bij TGR en MSP nog wat van leren... 😋
    Rex Monte - Amor Nix
  • Zimoski
    Beginner
    Zimoski op 7 november 2016 · 08:31
    Het was weer een mooie avond, top geregeld.

De Wepowder roadtrip en Ascent to Powder konden me eigenlijk nog meer bekoren dan de blockbusters. Maar La Liste staat toch met stip op 1, wat een afdalingen!

Alleen jammer dat er door de hele zaal mensen zaten die gedurende de hele film met hun mobiel in de weer en aan het ouwehoeren waren, ga dan naar de bar ofzo. Ik snap dat het geen standaard filmavond is, maar ik heb de helft van de tekst in La Liste en Ruin and Rose niet kunnen volgen.
    Volgend jaar bioscoop pictogrammen voor elke film met telefoon uit en stilte, of opdelen in stilte coupe's en ouwehoer zalen?
    Stoked, stokeder, stokedest!
  • Rene
    Beginner
    Rene op 7 november 2016 · 10:57
    Tof om te horen @SneeuwHaas 😃
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro