Nieuwe latten nodig

• Tim2
    Beginner
    Tim2 op 14 september 2016 · 15:51
    De collegebanken zijn weer volgestroomd, de zomer is officieel voorbij en ik ben zelfs begonnen met een najaarsschoonmaak. Toen ik bij mijn ski's aankwam verdween de glimlach van mijn gezicht.
    Ik heb ze nu echt afgeschreven, dit vooral omdat elke kantengrip verdwenen is. zie deze link het probleem: http://wepowder.nl/forum/topic/220953

Ik ben opzoek naar een latje met de volgende criteria:
    - Ergens tussen de 175-185 cm
    - Maximale breedte onder de voet 90mm (liefst ergens tussen de 85mm-90mm)
    - Liefst een beetje speels, geen mach 10 ski, met een redelijke sidecut dus
    - Ik had een BD aspect, daar was ik heel tevreden over maar die was dus niet echt stevig. Dus ik heb nu een ski nodig die een belans tussen lichtgewicht en stevigheid.
    - Krasjes e.d. vindt ik geen probleem. Moet nog voldoende belag hebben en een semi rechte staalkant

En het allerbelangrijkste vindt ik toch wel het feit dat ik aan een strict budget vast zit van € 112.25.

Grt,
    Tim
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 14 september 2016 · 23:29
    Haha mooi specifiek budget. Als je een zelfde student bent als ik was; kook voor de hele week Chili con carne. Dit een paar keer herhalen en je budget is verdubbeld 😉! Gratis tip!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 15 september 2016 · 23:24
    Hey @Tim2 je hebt zeker niet de Aspect in 186? Als je die wel hebt heb ik nog een setje staan waarvan er 1 is gebroken en de andere gebruikt maar nog goed.
    Laat maar weten als je interesse hebt
  • Tim2
    Beginner
    Tim2 op 17 september 2016 · 22:10
    @ijsbeer Jammer genoeg zijn beide ski's inmiddels zo goed als compleet vernacheld. Zonde want ik heb inderdaad een Aspect maatje 186. Toch heel erg bedankt voor het aanbod en meedenken!

@Tim3 Iedere maand gaat er een beetje geld in het skipotje. Het is een laag bedrag omdat ik ook nog veel andere potjes heb vb studie, potje voor daadwerkelijk een ski vakantie (anders heb je niks aan je ski s), etc...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro