Snowkite

• Frex
    Tourist
    Frex op 16 april 2019 路 12:44
    Ha! Wat gaaf om te zien dat snowkiten op wepowder ook een (klein) plekje heeft. Ik ben zelf twee keer naar de Hardangervidda geweest (niet met versus) en gebruik mijn kite vooral om daar tochten te maken en de berg op te komen. Heb met meerdere type vliegers gekite, hiervoor wil je echt een single skin (zoals de peak van flysurfer), die kan je het kleinst opvouwen in je tas en vliegt het langst door.
    Wijze en relevante tekst.
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 16 april 2019 路 16:04
    @Frex Inderdaad een Single skin, voor de pakmaat in je tas 馃槈 Wil de Peak4 binnenkort eens testen op stand o.i.d. en dus volgend jaar naar Noorwegen! Pm me gerust voor wat info uitwisselen etc
    xs2arjan
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 24 april 2019 路 12:58
    Toch eigenlijk perfect voor ons hollanders: een skivariant waar je amper hoogteverschil voor nodig hebt! En toch dik de moeite waard (Hardangervidda, Groenland, Antarctica; anyone?!) 馃槂
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 24 april 2019 路 16:12
    @JaapvR in maart 2020 omgeving Tr么mso maar onveilig maken?
    xs2arjan
  • The_O
    Tourist
    The_O op 25 april 2019 路 18:07
    Snowkite hier in Canada BC paar keer per jaar als het zo uitkomt (afhankelijk van wind,tijd, geen powderday 馃槈). Weliswaar op een beginners niveau met een assortiment van goedkope en oude kites. Locatie oud vliegveld of op een meer in de buurt. Voor degene die in toekomst een roadtrip West- Canada maken en wellicht een keer willen proberen: laat maar weten...
    bericht aangepast door The_O op 25 apr 2019 18:08 (1% bewerkt)
    And Also The Trees

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro