Te weinig.
Twee keer per week de Gurten en de Ulmiz opfietsen (twee heuveltjes zogezegd "achter" Bern) is mijn routine, maar de afgelopen maand is het daar door drukte en luiheid samen niet van gekomen. Dat moet ik dus snel weer oppakken. Drie keer per week builspieren in de ochtend. Want hardnekkige "vrouwen van middelbare leeftijd hangbuik" die zich daar dus niks van aantrekt en lekker bol blijft wat ik ook doe.
Af en toe het singletrail nemen in het bos bij mijn atelier om de hoek (letterlijk) en dan ongenadig op mijn bek gaan (conclusie: ik kan niet fietsen) Af en toe een degelijke hike in het weekend, maar als gezegd, niet vaak genoeg. En wil je wel geloven dat ik ondanks deze bijna perfecte omstandigheden van allerlei fiets en hikebaars in de buurt hebben ik toch nog de zee mis? Een mens wil echt altijd meer dan dattie heeft...
@Poedertijn soms is het met golven als met sneeuw: toch gewoon gaan. Je hebt gegarandeerd plezier. Ik ben midden oktober in NL, ik wil je wel meesleuren voor een golfsessie als je dat nodig hebt om te gaan.
Oh, en: je abboneren op Tobias zijn surf sms van surfweer.nl. Dat helpt ook. Maar wees gewaarschuwd: net als met wepowder is dat een gevaarlijke move voor relatie en carriere.....