Te koop: aantal jassen + 4frnt hoji

• rollie
    Beginner
    rollie op 23 september 2016 · 19:59
    Donsjas quechua, maat M ,1 week gedragen, 20 euro

"foto komt nog"

Berghaus Harrot gore-tex pro shell
    Afgelopen seizoen gedragen (totaal iets van 3 a 4 weken), is een XL dus iets te groot voor mij. 70 euro?

RIDE snowboardjas type admiral jacket. kolom van 20.000 (dacht ik), valt goed maar iets te snowboard-achtig. 2 weken gedragen, maat M maar prima pasform. 30 euro

America today isolatiejasje. 5 euroooos, maatje m

Als laatste, 4frnt hoji. model 2014. met inserts voor guardian in 1.95 lengte. paar weken op geskiet, maar nog perfect belag dankzij luuk. 125 euro?

"I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • rollie
    Beginner
    rollie op 26 september 2016 · 10:02
    De beloofde foto...

iemand?
  • evan
    Advanced
    evan op 26 september 2016 · 11:08
    Ik heb wel interesse in jouw Hoji's.
  • rollie
    Beginner
    rollie op 26 september 2016 · 13:17
    Je weet waar ik woon.....
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 26 september 2016 · 14:45
    Foutje
  • rollie
    Beginner
    rollie op 26 september 2016 · 19:00
    hoji's en quechua jasje gereserveerd
  • rollie
    Beginner
    rollie op 9 november 2016 · 21:13
    Aan de collectie toegevoegd: De Ex-Zag Slap XL van TimV en van mij. 122 mm onder de voet, heerlijke speelse ski die onder de voet wat stijver is. Heb er 2 weken op geskiet en vond t zo fijn ,dat ik m nieuw weer heb gekocht om er een normale binding op te zetten. Huidige is twee keer geboord (1 x marker duke of baron en 1 x guardian.) Guardians komen er bij, ik als ik ga touren wil ik tech. (guardians zijn nog in prima staat, din 13 maat L)

250 euro!
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 9 november 2016 · 21:30
    Afhankelijk van waar je woont wel interesse in je €5 jas. Lijkt me perfecte après ski jas 😃
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 10 november 2016 · 11:55
    Begrijp ik goed dat het de 186 SLAP XL is?
    Met al die gaten erin is er vast geen plekje meer over om een techbinding ertussen te prikken?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 10 november 2016 · 12:38
    Afhankelijk van waar je woont wel interesse in je €5 jas. Lijkt me perfecte après ski jas 😃 RuBeL op 9 nov 2016 21:30

Verzenden is niet zo mijn ding, ik woon in Delft maar ben veel in Amsterdam en Utrecht te vinden.

Begrijp ik goed dat het de 186 SLAP XL is?
    Met al die gaten erin is er vast geen plekje meer over om een techbinding ertussen te prikken? JaapvR op 10 nov 2016 11:55

Nee, is de 1.93. Dat wordt wel wat krapper, gezien de guardian met inserts vast zit. Wie weet, als je t goed vult met epoxy, kan er nog wel een derde binding bij.
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 10 november 2016 · 19:16
    Afhankelijk van waar je woont wel interesse in je €5 jas. Lijkt me perfecte après ski jas 😃 RuBeL op 9 nov 2016 21:30

Verzenden is niet zo mijn ding, ik woon in Delft maar ben veel in Amsterdam en Utrecht te vinden.

Oh top! Woon in Amsterdam, dus zou prachtig zijn! 😃
    Laat maar weten wanneer je er bent
  • rollie
    Beginner
    rollie op 29 november 2016 · 09:44
    Hoji's, Zag's en de donsjasjes zijn vergeven, de wit/gestreepte ride admiral jacket en de gele parrot shell zijn er nog.

Evt. in de aanbieding: Fischer rc4 sc in 1.70 pistebakken.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro