North Face Modulator ABS

• Popeye76
    Beginner
    Popeye76 op 28 september 2016 · 22:40
    Ik kwam deze ABS variant tegen op het WWW. https://www.thenorthface.com/shop/modulator-abs-clh4...

Heeft iemand dit al in handen gehad en wat vond je er van?

Ik heb zelf een ABS rugzak, waar ik best tevreden mee ben, maar vind nieuwe concepten altijd interessant.
    Mijn eerste gedachten bij de modulator:
    - makkelijk wisselen van rugzak naar gelang de bestemming van die dag. Of je laat 'm helemaal thuis.
    - gaan de (kunstof) sluitingen niet breken door de krachten in een lawine?
    - gaat dit niet de plek innemen van mijn klim stokken (snowboarder) of andere gear?

Wat denken jullie, goed idee van North Face of niet?
  • Mars
    Tourist
    Mars op 28 september 2016 · 23:10
    Ik had hem nog niet eerder gezien. Maar ik de kunststof gespen heb ik in een lawine geen vertrouwen.
  • Flant
    Beginner
    Flant op 28 september 2016 · 23:12
    Slim concept in de zin van uitwisselbaar. Voor verschillende activiteiten heb je immers wel eens andere rugzak wensen. Maar om nu te zeggen dat het een lekker goedkoop idee is zo...

Ik ga er wel een beetje van uit dat het met de stevigheid wel goed zit. North Face maakt in het algemeen wel goede spullen.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 29 september 2016 · 09:37 One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Popeye76
    Beginner
    Popeye76 op 29 september 2016 · 19:48
    Bedankt Arjen!

Ik lees nu dat er been straps bijzitten en je dus een soort harnas aan trekt. In dat geval heb ik er wel vertrouwen in dat alles op zijn plek blijft in een lawine.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro