Völkl V-Werks BMT te koop

• FreekvandeKamp
    Advanced
    FreekvandeKamp op 29 september 2016 · 10:37
    Beste poedermaatjes,

Hierbij wil ik graag mijn prachtige Völkl's aanbieden,
    Het gaat hierbij om de v-werks BMT 122 in maat 176.
    Voor de gene die niet weten welke ski dit is of geen zin hebben heel het internet af te streunen voor een review, zal ik het even kort toelichten.

Völkl beschrijft deze poeder/tourski als een lat die net zo goed te berg op als de berg af zou moeten gaan. Het was de bedoeling om geen stabiliteit en power te verliezen voor het afdalen. Ik kan je vertellen dat het Völkl meer dan gelukt is om dit voor elkaar te krijgen. Deze bakken zijn zo stabiel en krachtig, maar toch heel licht, speels en wendbaar! Je kan zowel cruisen als dikke lijnen met deze Völkl's rijden.

afmeteingen:
    tip: 143 mm
    waist: 122mm
    tail: 152 mm
    radius: 23.8

Omdat het komende winter seizoen er wat anders uit gaan zien dan het vorige seizoen, ben ik van plan om een mooie all-day driver an te schaffen en wat ski's uit mijn quiver te verkopen. Deze top ski hoeft daarom ook niet persé weg.

hier een foto:

aanschafprijs: tegenwoordig 800,- Online

Er is in totaal 5 tot 10 dagen op geskied en ziet er dan ook nog zo goed als nieuw uit. Er heeft een kras in het belag gezeten maar die is netjes opgevuld. daarnaast zijn de kanten geslepen en staan ze nu dik in de wax voor zomeropslag.

Op dit moment zit er een Marker Griffon op deze Völkl's. In overleg kan je ook de volledige set overnemen. Dit gaat natuurlijk wel wat in de prijs verschillen.

Mocht je intresse hebben laat het me even weten! Voor meer foto's/informatie of andere dingen kan je mij ook een persoonlijk bericht sturen. laat het me weten!
  • FreekvandeKamp
    Advanced
    FreekvandeKamp op 5 oktober 2016 · 09:36
    ze zijn nog steeds te koop!
  • FreekvandeKamp
    Advanced
    FreekvandeKamp op 2 november 2016 · 15:10
    Nog steeds te koop!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro