MTB herfst in de Franse Alpen

Door Sandra op 9 oktober 2016 · 3

Morris voorspelde winters weer voor de oostelijke Alpen en de beelden van de toerskiër van vanochtend zeggen genoeg. In de westalpen zou het droog blijven en van winter is nog geen sprake. Het was ideaal weer voor een toer op de MTB en zo nog wat toerski lijnen te spotten voor de winter de komen gaat. Volgens Morris wordt het de komende week zelfs al (tijdelijk) wit in de Franse Alpen. Tot die tijd geniet ik nog even van de vele MTB trails in mijn achtertuin de Franse Zuidalpen.

Genieten
Genieten

Absolute stilte
Absolute stilte

TIP: check hier de beste freeridebestemmingen en -routes van de Franse Zuidalpen

Herfstkleuren
Herfstkleuren

Hoog boven het Lac Du Serre Ponçon
Hoog boven het Lac Du Serre Ponçon

Oneindig veel mogelijkheden
Oneindig veel mogelijkheden

Reacties

• ieism
    Tourist
    ieism op 9 oktober 2016 · 15:07
    Mooi, die "Hoog boven het Lac Du Serre Ponçon" is Pic de Morgon toch?

In Les Gourniers zit een auberge waar de eigenaren zelf ook toerskien, daar had ik ook al eens in de boekjes en kaarten zitten neuzen om te gaan toeren. Echt mooie omgeving daar. Rond het meer is mij te toeristisch, maar een paar uurtjes lopen en je bent vrijwel alleen.
    splitfest.nl
  • Rogier
    Elite
    Rogier op 9 oktober 2016 · 15:29
    @ieism Kom een keer langs, genoeg te toeren hier. In de zomer op de MTB en in de winter in de sneeuw 😉
  • Rogier
    Elite
    Rogier op 9 oktober 2016 · 15:30
    En ja het is de Morgon

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro