The Fourth Phase op het FFF!

The Fourth Phase op het FFF!

The Fourth Phase draait op het Freeride Film Festival in Sphinx Cinéma in Gent! Er is lang gewerkt aan deze langverwachte opvolger van The Art of Flight. The Fourth Phase draait eigenlijk om het zoeken naar de beste sneeuw. Travis volgt de stormen van Japan, Rusland en Alaska om de beste sneeuw te kunnen rijden op de meest bizarre locaties. Het zal je niet verbazen dat zowel de beelden als de actie heel dik zijn. Naast Travis zie je ook rijders als Mark Landvik, Eric Jackson, Bryan Iguchi, Pat Moore, Mikkel Bang, Jeremy Jones, Victor de Le Rue en Ben Ferguson in actie.

Bijzijn is meemaken!

Dit is simpelweg een film die je MOET zien op een groot scherm. Check out de trailers! We zien je op vrijdag 25 november in Gent. Hier koop je je kaarten en hier kun je een overzicht van alle films zie die tot nu toe zijn aangekondigd.

meteomorris

Reacties

Toerist
mjAuteur12 oktober 2016 · 16:32

Helaas is deze review van The Fourth Phase spot-on wat mij betreft: https://whitelines.com/features/snowboard-movies/fourth-phase-verdict.html

Expert
meteomorrisAuteur12 oktober 2016 · 21:14

@@mj, ik denk dat jij tijdens het FFF dan beter naar deze film kunt gaan ;) Nu al een klassieker.

powfinder.com
Toerist
mjAuteur13 oktober 2016 · 08:57

@@meteomorris dat is nou precies mijn gedachte ook!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!