Gezocht Hardshell maat xl

• martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 24 oktober 2016 · 21:59
    Ik ben opzoek naar een betaalbare hardshell in maat xl.
    Het liefst een gekleurde.

Heeft iemand toevallig iets liggen of op internet wat voor bij zien kopen? Budget tussen de 150 en 200eu.

Hardshells zonder sneeuwvanger vind ik op internet. Maar met sneeuwvanger helaas niet voor mn budget.

Of gebruiken jullie shells zonder sneeuwvangers?
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • rollie
    Beginner
    rollie op 25 oktober 2016 · 03:26
    heb nog een gebruikte berghaus hardshell jacket liggen (knalgeel)... goretex pro, zonder sneeuwvanger. Wel eens mee gebuiteld, nooit wat van binnengekomen (bijkomend voordeel van een strakke buikgordel van de tas)
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 25 oktober 2016 · 08:02
    Hi @martijnuiterwijk

Ik heb een Peak performance heli alpine jacket XL te koop. Als je hem even googled is het de groene met paarse ritsen. Met sneeuwvanger. De jas heeft 1 plekje. Onderaan de zijkant zit zo'n slotje om je elastiek strakker te trekken. Daar zit een slijtage gaatje omdat mijn rugzak heupband daar zat. Ik ben 1.98 meter. Als jij korter bent zit deze bij jou onder je rugzak heupband.

Verder is de jas in prima staat. Erg fijne jas!
    Dromen zijn er om te realiseren
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 25 oktober 2016 · 10:58
    @Rollie, Welk model is het van berghaus? Geel is wel een coole kleur.

@FreeArno, Mooie jas!! Zelf ben ik ook 1.98 en 97 -98K ( voorliefde voor borrelplankjes)

Mn inbox loopt storm met PB's denk dat een gemiddelde wintersport winkel zelfs een kleiner aanbod heeft.

Ik kan helaas niet iedereen van zijn jas afhelpen. Maar super cool dat iedereen een reactie stuurt
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro