Pieperen regio Amsterdam / Hoofddorp / Leiden / Haarlem

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 26 oktober 2016 路 22:13
    Helaas heb ik de afgelopen piepersessie in Utrecht gemist en is dat altijd net te ver weg voor mooi.

Zijn er hier geintresseerden om ergens in deze regio een middagje / ochtendje te gaan pieperen ergens? Ik kom zelf uit Hoofddorp. Vorig jaar hebben we Katwijk (@xs2arjan 馃槂 ) aan gedaan, wat ook leuk was! Jaar daarvoor bij PLLek in Amsterdam. Ben benieuwd naar de interesse! Dan proberen we een datum en locatie te plannen.
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 27 oktober 2016 路 09:11
    @Luukie25 , zoals je weet zijn Katwijkers nogal honkvast..... behalve bij een PA#..

Mocht het zover komen dat er in de Katwijkse duinen iets gaat gebeuren, het weer ok is dan sluit ik weer aan 馃槈
    xs2arjan
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 oktober 2016 路 09:12
    @Haas, dit lijkt me iets voor jou!
    May the powder be with you.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 27 oktober 2016 路 10:06
    Bij Pllek hebben ze appeltaart en koffie. Just saying.
    splitfest.nl
  • SirDancelot
    Advanced
    SirDancelot op 27 oktober 2016 路 10:25
    Voor mij was de laatste oefening Pieperfest 2015 :"(
    Dus ik doe graag mee met de appeltaart!
    Zondag 6 november 15:00 Pllek is dat wat?
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 27 oktober 2016 路 12:20
    Zowel appeltaart als de vrieswind in de Katwijkse heuvels lijkt mij prima. 馃槂 even kijken of er nog iets meer animo voor een van de twee is en waar we dan heen kunnen en wanneer. Ik probeer een datumprikker erop te gooien! 馃槂
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 27 oktober 2016 路 12:35
    @meteomorris, @haas voelt zich vast beter in de duinen! Maar met welk idee komt @haas evt naar Katwijk........??
    xs2arjan
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 27 oktober 2016 路 19:22
    Doe ook graag weer mee. Lichte voorkeur voor Amsterdam verder onwijs flexibel 馃槈. Die appeltaart bij PLLEK is een goede motivatie..
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Haas
    Expert
    Haas op 28 oktober 2016 路 07:28
    Amsterdam is voor mij natuurlijk vrij dichtbij.
    De oefensessie nabij pllek van een aantal jaren geleden kan ik me nog helder voor de geest halen. Wat stormde het toen!
    Door de ongelofelijke hoeveel heden (gewapend!) beton die daar ooit gestort zijn is het daar soms wel moeilijk een pllek voor de pieper te vinden waar je geen last hebt van signaal interferenties rare strooiingen en of reflecties. Pllek zelf is ook een grote blikken doos! Katwijk lijkt me pieperzoek technisch beter, maar ja ik ben nogal honkvast!
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 28 oktober 2016 路 08:17
    Voor het zoeken ben ik ook meer voorstander van Katwijk. Met mij dus ook Arjan en komt @Tim3 dan mee? vorig jaar was daar erg geslaagd. Zoals Haas al aangeeft qua zoeken een stuk beter dan Adam. @Rollie krijg ik jou nog een keer mee? Ik probeer even een datumprikker aan te maken. Leuk!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 28 oktober 2016 路 09:15
    En naast de Schellingwoudebrug? Daar is een megagroot terrein met zand waar van die landzeil karretjes rijden. Zijn wel aardige gasten, en we kunnen er vast wel koffie krijgen en het terrein gebruiken als ik het even vraag. Volgens mij is er zelfs een restaurant tegenwoordig, ik kan er wel even langsrijden vanmiddag.

Parkeren kan op het terrein, en je bent er vanaf de ringweg meteen. Met de tram is het 200m lopen.
    splitfest.nl
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 28 oktober 2016 路 10:46
    Ik weet nabij Haarlem ook wel onverspoort zand te vinden in de duinen. Op hike afstand van station Bloemendaal (15 min) en met horeca in de buurt 馃槂
  • Steef
    Advanced
    Steef op 28 oktober 2016 路 11:32
    Ik weet nabij Haarlem ook wel onverspoort zand te vinden in de duinen. Op hike afstand van station Bloemendaal (15 min) en met horeca in de buurt 馃槂 Ee1co op 28 okt 2016 10:46
    Station Overveen denk? En dan het (klim)duin bij Kraantje Lek? Mooi om ook een zoekoefening up-hill te doen!
    Every turn is a sign of weakness
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 28 oktober 2016 路 13:12
    Bloemendaal en langs de Schellingwoudebrug (ja! kunnen we t gelijk combineren met een keertje blowcarten.. elke keer als ik er langs kom besluit ik om dat snel eens een keer te doen 馃槈) zijn voor mij realistischer dan Katwijk moet ik zeggen.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 28 oktober 2016 路 14:28

Station Overveen denk? En dan het (klim)duin bij Kraantje Lek? Mooi om ook een zoekoefening up-hill te doen!
    Steef

Dat is ook een mooie lokatie al moet je wel oppassen voor langs razende lawine dummies en spelende kinderen.

Ik bedoel nabij de Bergseweg/Oosterplas (achter de hockeyvelden van Bloemendaal). Daar is een grote zandvlakte en iets verder bij de Oosterplas is er de mogelijkheid op up-hill te oefenen.

https://www.google.nl/maps/@52.4170223,4.6090226,549m/data=!3m1!1e3...
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 29 oktober 2016 路 00:07
    Ken ze allemaal en vind ik allemaal prima! Dat wordt stemmen...
  • rollie
    Beginner
    rollie op 29 oktober 2016 路 09:25
    Ik zie wel wat de datum is en als ik dan kan ben ik er bij....onafhankelijk van de plek, maar koffie en taart zijn een pre natuurlijk.... 馃槈
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 29 oktober 2016 路 18:46
    De locatie van @Ee1co lijkt mij leuk! We zouden voor ieders appeltaart (roepen jullie dat ook als er buiten een meter pof ligt... 馃槂) kunnen afspelen bij de uitkijk en dan de duinen even inrennen. Vul hier even in of en wanneer je wilt:
    https://datumprikker.nl/afspraak/overzicht/fuwkc2w2keq99gg5...
    Wil je toch ergens anders, laat dat dan ff in de opmerking, of een reactie hier weten. We hebben toch zeker 3/4 mensen nodig en ik ben flexibel 馃槂
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 31 oktober 2016 路 09:39
    @Luukie25 via de link die je geeft kan ik jou beschikbaarheid aanpassen... 馃構

Mensen die mee willen doen moeten deze link gebruiken: https://datumprikker.nl/pex8u9paqfw99gg5

Ik wil als verzamel / taart locatie Bartje Bloemendaal, op de hoek van de Bergweg, voorstellen hiervandaan loop je zo naar de zandverstuiving. Bij de Uitkijk is geen ingang naar het duingebied.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 31 oktober 2016 路 10:04
    Dank voor het oplossen! 馃槂
  • SirDancelot
    Advanced
    SirDancelot op 31 oktober 2016 路 16:06
    Check! B-|

Edit; welke combi is t nou voor de shades smiley?!?
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 1 november 2016 路 09:00
    Zo! Inclusief mijzelf zijn er 4 deelnemers. Daarmee moeten we leuk wat kunnen oefenen. Komende zondag geven jullie allemaal aan dat je kunt. Zullen we het anders gewoon daar op houden? Zelf neem ik altijd alles mee: tas, 3 eenheid, handschoenen. Heeft iemand toevallig nog een oude pieper over? Stop je pieper vooral in een zakje tegen het zand... En voor het begraven probeer ik wel een doos mee te nemen!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 1 november 2016 路 09:27
    Ik heb nog iemand die mee gaat, dan hebben we n mooi aantal! Hoelaat spreken we af? Middag? Uurtje of 14?
  • SirDancelot
    Advanced
    SirDancelot op 1 november 2016 路 09:42
    Initieel gingen we uit van 11:00. Dat is wat mij betreft ook optimaal ...
  • SirDancelot
    Advanced
    SirDancelot op 1 november 2016 路 09:42
    Initieel gingen we uit van 11:00. Dat is wat mij betreft ook optimaal ...
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 1 november 2016 路 09:55
    Ik heb een oude pieper (2 antenne) die we prima kunnen begraven maar ook leuk om even mee te zoeken om het verschil te checken.

11 uur is voor mij ook prima. 's Middags lukt misschien maar daar moet ik even op terug komen.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 1 november 2016 路 10:28
    Wat mij betreft is t middag uur prima (eind vd dag nog een afspraak in t oosten des lands)!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 1 november 2016 路 10:29
    Oh, late reactie. Ja 11 uur is wat mij betreft ook goed
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 1 november 2016 路 11:54
    Dan doen we 11 uur! Die 14 uur was even een voorstel van iemand anders, die alleen s middags kon. Maar dan doen we de morgen!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 5 november 2016 路 09:19
    Ik gooi m nog even omhoog mochten er nieuwe ge茂nteresseerd zijn. Maar zoals t er uitziet zijn we met 5. Ik heb er zin in, tot morgen!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro