Freeriden Montenegro/Macedonie

• LaurensHerm
    Advanced
    LaurensHerm op 26 oktober 2016 · 22:42
    Hoi,

heeft er iemand ervaring met freeriden/skitouren/cat skiing in Montenegro of Macedonië?

thanks
  • sanno
    Tourist
    sanno op 27 oktober 2016 · 09:21
    ben 2 keer in Macedonie geweest. eerste keer alleen catskien, tweede keer een roadtrip Noord Griekenland, Macedonie en afgesloten met een dagje catskien. (Op dit moment is deze combi een stuk moeilijker vanwege de vluchtelingen kwestie. Toen ik het deed was er eigenlijk niet sprake van een grens en dus ook geen grens controle).
    Beide keren had ik goede sneeuw, dus dan is het eigenlijk meteen goed. Een vriend van me is een keer geweest en hij had 3 dagen regen. Tsja, het moet een beetje meezitten.
    De gidsen in Macedonie toen waren redelijk wild, als in fun first, safety later. Terwijl ze wel de kennis hadden. Als je dat geen probleem vindt (en zelf een piep check regelt) dan i het prima voor een 1-3 dagen. Mogelijk zijn er ondertussen andere gidsen en is het allemaal wat serieuzer. Een week is voor mij te lang op 1 plek een combi met Montenegro zou denk ik wel zien zitten.
    Uiteindelijk moet je er vooral naartoe gaan voor het avontur.
    Toerisski

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro