Freeride Food Festival?!

Freeride Food Festival?!

Nou, Freeride Food Festival is een beetje overdreven, maar het allitereert natuurlijk wel lekker. In ieder geval kun je dit jaar op het Freeride Film Festival ook goed eten. Want in Tuschinski is voldoende drank beschikbaar en de snacks zoals chips en M&M’s worden ook goed verkocht, maar iets hartigs zou ook wel lekker zijn.

Boogie Street Cuisine

En dat hebben we dit jaar geregeld. Het zou logisch zijn om schnitzels en andere Alpengerechten te gaan serveren, maar dat vonden we toch iets te voor de hand liggend. Daarbij zijn wij freeriders een reislustig volkje en halen we de poeder ook wel eens op andere continenten. Je kunt tijdens het Freeride Film Festival daarom genieten van de volgende gerechten:

  • Sate € 7,-
  • Tom Kai € 7,-
  • Rode Curry € 11,-
  • Gele Curry (vegetarisch) € 11,-

Wil je wat eten, zorg er dan voor dat je contant geld bij je hebt. De keuken is geopend van 18.00 tot 23.00/23.30! Bekijk hier welke films je allemaal kunt zien tijdens het Freeride Film Festival.

We zien je vrijdag 4 november in Tuschinski!

meteomorris

Reacties

Gevorderd
AlexSkiAuteur28 Oktober 2016 · 13:35

Lekkah! :-)

When life gets too complicated.... SKI
Beginner
TukkerAuteur28 Oktober 2016 · 14:17

Tom Kai is geen legendarische poeder legende maar een soepgerecht uit de Laotiaanse en Thaise keuken. De naam betekent letterlijk Kip galanga-soep Het gerecht wordt samengesteld uit klappermelk, galanga, citroengras en kip ;-)

Tukker(ik)
Gevorderd
AryenAuteur28 Oktober 2016 · 14:22

En voor de FFFFF’s? De Fegetarische Freeride FestivalFestial Foodies? Moeten die toch weer naar de Subway? Ik word daar niet zo lauw van. :)

Maar wel een goed initiatief!

Beginner
HaagjeAuteur28 Oktober 2016 · 14:28

Top geregeld. Normaal schoof ik snel iets naar binnen voordat ik films ging kijken. Nu gewoon rustig daar wat eten. Staan ze beneden bij de bar?

Expert
meteomorrisAuteur28 Oktober 2016 · 14:34

En voor de FFFFF’s? De Fegetarische Freeride FestivalFestial Foodies? Moeten die toch weer naar de Subway? Ik word daar niet zo lauw van. :)

Maar wel een goed initiatief!

Aryen op 28 okt 2016 14:22

@@Aryen, maak je geen zorgen. Ik heb dezelfde wens en daar is rekening mee gehouden.

powfinder.com
Gevorderd
AryenAuteur28 Oktober 2016 · 15:33

Helemaal Top! :) Nou maar hopen dat er niet teveel sneeuw valt komende week.

Gevorderd
DutchessAuteur28 Oktober 2016 · 16:43

@@Aryen; ga je mond spoelen! Ik bedoel, luister naar jezelf. “Niet teveel sneeuw” ? Bestáát niet! Bedenk je maar gewoon rustig bij die gele curry: Het is een goede basislaag.

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Gevorderd
AryenAuteur28 Oktober 2016 · 16:56

En aan jou dan in je eentje de first tracks in Engelberg laten? Ik dacht 't niet. ;) Of kom je ook hierheen @@Dutchess?

Gevorderd
PoedertijnAuteur28 Oktober 2016 · 17:16

Hahaha… Ouderwets gezellig hier :-D

My drug is white powder. Deep, white powder.
Gevorderd
AryenAuteur28 Oktober 2016 · 18:16

Poederstress, poederstress … :)

Gevorderd
xs2arjan.Auteur28 Oktober 2016 · 19:58

Hoe reserveer ik een tafeltje voor 4??? Toch @@Bobvaniterson

xs2arjan
Gevorderd
DutchessAuteur28 Oktober 2016 · 23:32

@@Aryen nee, ik ben er niet bij dit jaar, en ik wil best die basislaag effe voor je checken als je wilt. :D

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!