Goggle

• josromate
    Tourist
    josromate op 4 november 2016 路 11:55
    Mijn goggle is gelukkig vorig jaar kapot gegaan. Dus ik mag eindelijk nieuwe kopen, van mezelf!
    Maar nu kom ik erachter dat er te veel keuze is. Na wat lezen en zoeken kom zit ik te denken om de Airbrake XL te halen met Prizme glazen. Veel goede marketing verhalen over gelezen, vooral over de Prizme glazen.
    Zijn er mensen die de goggle hebben hoe is jullie ervaring? Welke glazen adviseren jullie om te halen?

Helaas ook geen winkel in de buurt te vinden (Overijssel) waar ik een en ander kan testen.
  • freek
    Beginner
    freek op 4 november 2016 路 11:57
    Niks in de buurt?
    Weleens van Burnside gehoord? 馃槂

Deventer is een gemeente in het zuidwesten van de Nederlandse provincie Overijssel. Met 99.166 inwoners, is Deventer de derde gemeente van Overijssel en de op 茅茅n na grootste gemeente van Salland. Wikipedia
  • josromate
    Tourist
    josromate op 4 november 2016 路 12:12
    Burnside zit wel in de buurt, niet aan gedacht. Zo even contact opnemen of hun ook de Oakley Prizme hebben.

En natuurlijk zit Baumsport er ook maar die verkopen geen Oakley.
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 4 november 2016 路 12:44
    Die hebben dan weer de Anon en Smith goggles. Vergeet niet om je helm mee te nemen om de goggle te passen
  • freek
    Beginner
    freek op 4 november 2016 路 13:45
    Die hebben dan weer de Anon en Smith goggles. Vergeet niet om je helm mee te nemen om de goggle te passen Marijnt op 4 nov 2016 12:44

Daar heb je dan wel weer helemaal gelijk in, Oakley zit waarschijnlijk niet in t assortiment
  • kanski
    Elite
    kanski op 4 november 2016 路 13:57
    Wel eens aan Smith gedacht...
    De Chroma Pop lenzen van Smith zijn op het zelfde gebaseerd als de lenzen Oakley. De Chroma Pop storm lens is dezelfde lens als de Blue sensor enkel voorzien van ChromaPop, hierdoor heb je simpelweg een beter contrast.
    ChromaPop鈩 filtert het licht op 2 specifieke golflengten. Dit heeft als effect dat de lens een grotere kleurdefinitie heeft en meer kleurecht is, wat weer zorgt voor een beter contrast, helderheid en dus betere details.
    www.snowcountry.nl
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • waingro
    Advanced
    waingro op 4 november 2016 路 14:19
    Ik ben voor deze bril gegaan:
    http://www.sungod.co/shop/custom/revolts?id=revolts-rf_blackM-rle_fire...
    Daarnaast heb ik als 2de lens de "snow/overcast" lens gekocht

De bril zit erg prettig en de lenzen zijn makkelijk te verwisselen. (Doe ik nooit meer dan 1x per dag.)
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • josromate
    Tourist
    josromate op 4 november 2016 路 14:56
    Wel eens aan Smith gedacht...
    De Chroma Pop lenzen van Smith zijn op het zelfde gebaseerd als de lenzen Oakley. De Chroma Pop storm lens is dezelfde lens als de Blue sensor enkel voorzien van ChromaPop, hierdoor heb je simpelweg een beter contrast.
    ChromaPop鈩 filtert het licht op 2 specifieke golflengten. Dit heeft als effect dat de lens een grotere kleurdefinitie heeft en meer kleurecht is, wat weer zorgt voor een beter contrast, helderheid en dus betere details.
    www.snowcountry.nl kanski op 4 nov 2016 13:57

Bedankt voor de tip. De chroma pop lenzen had ik gemist. Deze zijn gelukkig goed te verkrijgen in Overijssel dus komende dagen maar eens proberen.
  • Balboa
    Tourist
    Balboa op 4 november 2016 路 23:02
    Misschien staat hier nog wat voor je. Heb er onlangs een goggle besteld. Was binnen een week gratis geleverd馃槂

https://www.surfdome.com/Mens_Goggles-359/?sort=bestsellers&discou...
  • Haas
    Expert
    Haas op 5 november 2016 路 23:35
    Check SPY Goggles!
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro