eye-opener

• tsc72149
    Advanced
    tsc72149 op 6 november 2016 · 08:17
    https://www.avalanche.ca/cherry-bowl/#/intro

de moeite waard om te lezen/bekijken!
    Let the mountains have it's day or two following a big storm
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 7 november 2016 · 15:15
    Mooi weergegeven idd.
    Heb er een beetje random doorheen geklikt. In het enige filmpje dat ik keek vond ik vooral leuk om te zien hoe leden van de groep over hun eigen rol dachten versus hoe de rest ze zag.
    " het bleek dat iedereen mij als de leider zag, terwijl ik mezelf als een gewoon lid van de groep zag".
    en "ik heb wel veel ervaring, maar ik maak eigenlijk nooit de beslissingen"
    Zit ongetwijfeld nog meer waardevols in. Kijken dus.
  • Niels
    Advanced
    Niels op 8 november 2016 · 16:53
    Dit is erg goed gemaakt en informatief! Thanks!
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 8 november 2016 · 17:23
    Vind het een erg goede site en case en manier van vertellen. Ook veel rondklikken: achter verschillende fotos en links zitten opnieuw kleine video'tjes met achtergrond informatie.

Ik was ook erg onder de indruk van de reddingsactie. Raakt een beetje aan de discussie die wij hadden tijdens het pieperzoeken omgeving Utrecht: wat is het protocol met meerdere slachtoffers? (@Poedertijn @Willem2K @willemien @Markindealpen )In dit geval heeft wat ik dan maar even de leider noem van de tweede groep de drie slachtoffers gezocht en de anderen hebben gesondeerd en gegraven. Zo maak ik althans op uit zijn opmerking dat hij bij het tweede slachtoffer de laagste plek van zijn uitkruising heeft gemarkeerd met zijn handschoen en meteen verder ging omdat hij een derde signaal kreeg, en vervolgens zelf is begonnen met scheppen toen hij die gevonden had.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 8 november 2016 · 21:17