7 november: wat een sneeuw in de Alpen

7 november: wat een sneeuw in de Alpen

Wat een heerlijke beelden vanuit de Alpen. Het is 7 november en Morris heeft gelijk gekregen. Het is winter geworden in het hooggebergte in de Alpen. Boven de 2000 meter is een mooi pak sneeuw gevallen. Ik weet niet wat jij vanavond gaat doen, maar ik ga alvast mijn spullen sorteren en klaar leggen.

Ischgl
Ischgl
Stelvio
Stelvio
La Clusaz
La Clusaz
La Balme, Chamonix
La Balme, Chamonix

SNOWvember: investeer in je safety skills

Het is SNOWvember op wePowder. Een maand waarin snow safety centraal staat. Op wePowder vertellen we je namelijk niet alleen waar je de poeder kunt vinden, maar leggen we je ook uit hoe je dit kunt na vertellen. Onder het motto: een goede freerider is een oude freerider geven we je deze hele maand maar liefst 30% korting als je nu start met de Safety Academy. Voor nog geen 42 euro krijg je dan toeging tot het online leerplatform en sturen we je ook nog eens het Safety boek op. Je kunt direct hier starten (het eerste hoofdstuk is gratis). Gebruik onderstaande code en je krijgt direct je 30% korting.

Vars Risoul
Vars Risoul
Meribel
Meribel
La Plagne
La Plagne
Tignes
Tignes
Livigno
Livigno
Sulda am Ortler
Sulda am Ortler
Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
evanAuteur7 november 2016 · 21:27

Balls deep in Siberië.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!