Gezocht; bindingen

• Tim3
    Beginner
    Tim3 op 11 november 2016 · 16:54
    Hallo allen, ik ben op zoek naar een setje bindingen die voor een zacht prijsje (bijv 50e) overgenomen mogen worden! Dit mogen Alpine of tourbindingen (dan iets meer dan 50e) zijn, voor een oud kaal setje Dynastar cham hm 107. Dus heb je nog iets liggen wat niet gebruikt wordt, dan hoor ik het graag! Gr Tim
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • gupi
    Tourist
    gupi op 12 november 2016 · 01:33
    Dag Tim. Ben eigenlijk wel geïnteresseerd in je kies! Wil je die niet verkopen????
    groet Guido
  • evan
    Advanced
    evan op 12 november 2016 · 09:56
    Ben eigenlijk wel geïnteresseerd in je kies! Wil je die niet verkopen???? gupi op 12 nov 2016 01:33@gupi, ik heb er binnenkort vier over. Er heeft zich nog niemand voor gemeld.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 november 2016 · 10:59
    Haha, nou los van mijn kies, sta ik wel open voor een ruil-actie met deze cham's? Heb in ieder geval voor feb een compleet setje nodig om naast mn poederbakken nog iets te hebben met veel kant voor de hardere condities. Dus mocht iemand iets in de ruil-handel-mix kunnen gooien dan kan dat ook! Anders zoek ik toch echt bindingen om dit setje compleet te maken 😃.
  • Juulski
    Advanced
    Juulski op 13 november 2016 · 21:02
    @tim3 ik heb zowel een alpine binding (50e) als een marker baron S(100e) hier liggen, mogen beide weg voor een zachtprijsje. PM maar als je interesse hebt!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 16 november 2016 · 09:27
    @Juulski; je hebt PM!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 22 november 2016 · 18:46
    Up! Nog steeds op zoek naar een alpine of tourbinding!
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 22 november 2016 · 19:12
    .
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 22 november 2016 · 22:22
    heb nog een look p10 lifter liggen, mag je hebben voor 50 euro en een salomon s810, ook voor zelfde prijs. beide nieuw of zo goed heel weinig gebruikt
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 8 december 2016 · 14:07
    Met dank aan @juulski toch nog een extra setje ski's incl tourbindingen aangeschaft! Dus nu nog op zoek naar vellen. Mocht iemand iets hebben liggen dat past op een Salomon Rocker2 108 (130-108-123), dan hoor ik het graag! Anders schaf ik mijzelf, als het ware als kerstpakket, nieuwe aan.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro