snowboard ( liefst hybride 161-165 mw/w)

• mdpablo
    mdpablo op 13 november 2016 路 10:58
    Dag iedereen,

Ik ben op zoek naar een snowboard als aanvulling op wat ik al heb, helaas geen geld voor nieuw materiaal.
    Ik zoek iets all-round; speels voor op de piste maar dat toch redelijk kan carven en iets of wat float heeft buiten de piste.

ik zit zelf te denken richting boards als jones-mountain twin/ slash-brainstorm/salomon-assasin
    eventueel mag het zelfs nog wat speelser zijn ( ik denk bv. richting arbor element)
    ik zoek kortom iets dat net wat meer laid-back rijdt wanneer ik bv met
    familie/vriendin op pad ben maar ik me ook niet op hoef te vervelen.

Ik ben een grote jongen ( 100Kg schoenmaat 46).

Moest iemand hier iets hebben liggen, laat maar weten!
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 13 november 2016 路 12:58
    Ik heb nog een ride the crush liggen. Is een gebruikt setje. Is een wide. Lengte zou ik moeten opmeten. maar hij mag voor 75 inc bindingen weg 馃槂
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Joski
    Advanced
    Joski op 16 november 2016 路 14:09
    Ik heb nog 7 boards liggen. Waaronder Burton Landlord, Burton Supermodel X. De rest post ik zsm.
  • mrbrown
    Beginner
    mrbrown op 20 november 2016 路 11:44
    Ik ben ook op zoek naar een wide flexibel-allround board. Exact zelfde doeleinden als @mdpablo. Voor erbij, graag budget. Voor de poeder ben ik voorzien, maar een wat speelser bord zou leuk zijn op de piste of net daarbuiten. @Josski, had jij al tijd gehad om te kijken wat je nog meer had?
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 20 november 2016 路 12:35
    Ik heb een libtech skunk ape 1,65 wide in de aanbieding.
    Mijn schoenmaat is 49 softboots. Waist maat is 26,8cm. Als je er hele diepe poeder mee wil rijden dan zou ik zeggen dat 95 kilo de max is.
    Dromen zijn er om te realiseren

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro